חדשות

משה אביסרור הלך לעולמו

חדשות17 בדצמבר 2021    דקה אחת
0

אביסרור ז"ל, שהקים את חברת הבניה "משה אביסרור ובניו" הלך לעולמו. הלוויתו תתקיים היום (ו') בירוחם

משה אביסרור הלך לעולמו
צילום: יח"צ

משה אביסרור, הבעלים של חברת הבניה "אביסרור משה ובניו" הלך לעולמו. הלוויתו תתקיים היום (ו') בבית העלמין ירוחם.

אביסרור ז"ל הקים את החברה בשנת 1978  מתוך רצון להנחיל לילדיו את האהבה לבניית הארץ. כיום מקימה החברה פרוייקטים ייחודיים ברחבי הארץ ונהנית מהערכה מקצועית רבה בקרב בכירי הנדל"ן בישראל, אשר מוקירים ומעריכים את תרומתו הרבה בכלל ועל 20 שנות פעילותו הנמרצת כיו"ר ארגון הקבלנים והבונים בעיר באר-שבע ובמרחב הנגב בפרט. את התפקיד הזה ממלא כיום בהצלחה רבה בנו,  אלי אביסרור, אשר נבחר לעמוד בראש ארגון הקבלנים והבונים של באר-שבע והנגב וממשיך את דרכו של אביו. אביסרור ז"ל נושא בתואר יקיר העיר באר-שבע וכיהן כחבר נשיאות התאחדות בוני הארץ.

סגן ראש עיריית באר שבע גדי מאזוז ספד לו וכתב: " משה עלה ממרוקו לירוחם מתוך אהבת הארץ והמולדת, עבד קשה לפרנסת משפחתו בתחום הבנייה והשיפוצים. לימים הפך להיות מוביל בענף. הוא וילדיו היו תמיד עושים חסד עם הבריות בתחום עזרה לזולת כל השנה . בחגים . בר מצוות . חתן וכלה ועוד ..משה תמיד היה עם שמחה ונוח לבריות . תמיד אהב בחברתו אנשים טובים וישרים . כואב הלב על אישיות מרתקת וכובשת . משתתף בצער המשפחה היקרה . ממני הקטן . שלא תדעו צער. ת.נ.צ.ב.ה.א".

בארגון הקבלנים הוציאו הודעת צער עם המשפחה. גם בהפועל באר שבע שם אביסרור שימש במשך שנים כספונסר ראשי הביעו צער עם המשפחה.

יהי זכרו ברוך

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה