חדשות

החטיבה הצפונית באוגדת עזה הדליקו נרות יחד עם תלמידים משדרות

חדשות5 בדצמבר 2021    דקה אחת
0
החטיבה הצפונית באוגדת עזה הדליקו נרות יחד עם תלמידים משדרות
צילום: באדיבות דובר צה"ל
ביום א׳ השבוע, התקיימה הדלקת נרות משותפת של החטיבה הצפונית באוגדת עזה יחד עם תלמידי שכבת כיתה י’ מתיכון מקיף כללי גוטווירט שבשדרות כחלק מהחברות, האחווה ושיתוף הפעולה בין בין תושבי הדרום והחטיבה.
האירוע התקיים במעמד מפקד חטיבה צפונית, אל״ם עמי ביטון, סגן מפקד חטיבה צפונית, סא״ל ישי אור, ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, סגן ראש עיריית שדרות, אלעד קלימי, מפקדי וחיילי החטיבה.
מדברי מפקד חטיבה צפונית, אל״ם עמי ביטון: "אני רוצה לפנות לתלמידים שנמצאים כאן כדי לספר לכם שכאשר הייתי בגילכם לא חשבתי שאעשה קריירה צבאית ולא הכרתי כמוכם את העשייה של צבא ההגנה לישראל. היום, מפקדי וחיילי החטיבה מבצעים את ההגנה על תושבי העוטף, בעוד שנה – שנתיים אתם אלה שתשרתו בשורות הצבא. אני בטוח שמי שנמצא כאן היום יוביל את צה״ל בעוד מספר שנים. אני נדהם מהעשייה וההתפתחות של העיר שדרות, תפקידינו הוא להמשיך לשמור על תושבי העוטף ותפקידכם הוא להמשיך להתפתח, השילוב הזה של התיישבות לצד ביטחון מהווה ציונות אמיתית. חג חנוכה שמח לכולם!"
מדברי ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "אין מאושר ממני לבוא לפה היום, לחזית המרכזית של המלחמה. אנו יודעים שהחטיבה פה אחראית על השקט ואחראית לדאוג שאנחנו נחייה בצורה תקינה. כל מי שפה התנדב להיות פה, אני שמח שאני כאן יחד עם התלמידים של שדרות שחיים בחזית. אני רוצה להודות לחטיבה שמאמצת את שדרות ולאחל לתלמידי שדרות שתגיעו ליחידות הכי טובות בצה״ל, חג אורים שמח".

כתבות נוספות בחדשות

0

לילות רמדאן 2024 יוצא לדרך

זו השנה העשירית שמסורת לילות רמאדן יתקיים בעיר רהט

חדשות13 במרץ 2024    2 דקות
0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה