חדשות

שומרים על הבית

חדשות1 בנובמבר 2021    דקה אחת
0

סיירת אופנועים מצטרפת למיזם 'משמר השכונה'

שומרים על הבית

כחלק מהמאמץ העירוני להגברת תחושת הביטחון האישי ובהמשך למיזם 'משמר השכונה' שהוקם ומתרחב לשכונות נוספות, עיריית באר שבע מזמינה את תושביה בעלי אופנוע/קטנוע לקחת חלק משמעותי בהעלאת תחושת הביטחון האישי באמצעות סיורים רכובים במוקדי עניין, במרכזי קניות ובשכונות.

מדובר בנדבך נוסף במסגרת פעולות העירייה לשמירת והגברת תחושת הביטחון ונוכח פניות תושבים המביעים רצון להתנדב ולהשתלב בפעילות החשובה. הסיורים יתקיימו בשעות הלילה לאחר קבלת תדרוך וציוד אישי.

כזכור, כמו גם "משמר השכונה" גם יחידת האופנועים תפעל בקשר צמוד ובמסגרת שיתוף פעולה מלא עם השיטור העירוני והמוקד העירוני ומטרתה כאמור, להקנות תחושת ביטחון, להגביר נוכחות ובולטות בשטח, לייצר הרתעה וכמובן לדווח במידת הצורך למשטרת ישראל ולמוקד העירוני בכל בעיה רלוונטית שעולה מהשטח.

למיזם מוזמנים להצטרף תושבי באר שבע, בעלי אופנוע מעל גיל 18, המתחייבים ל-2 הכשרות במהלך השנה ולמשמרת בת 5 שעות, אחת לחודש לכל הפחות.

המיזם בהובלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים, אגף הפיקוח העירוני, אגף הביטחון ואגף מנהל לוגיסטיקה וחירום בעיריית באר שבע.

מתנדבים המעוניינים להצטרף למשמרת אחת בחודש לכל הפחות מוזמנים ליצור קשר עם דורון – 0528966666

מנהל אגף הפיקוח העירוני, בני מגרלישוילי מדגיש שמעורבות המתנדבים מהווה מכפיל כוח חשוב למאמץ העירוני המשותף לחיזוק הביטחון האישי. המתנדבים אינם מהווים תחליף לשיטור העירוני או למשטרה אלא לוקחים חלק במערך חברתי, קהילתי, מאמץ מניעתי, לשמירה על הסדר הציבורי.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה