חדשות

תלמידי בית הספר תיכון עתיד מחנה נתן בבאר-שבע הגיעו לבקר ולעודד את הזמרת האהובה מירי אלוני

חדשות31 באוקטובר 2021    דקה אחת
0

התלמידים הגיעו לבית איכילוב עם מכתבי עידוד אותם כתבו

תלמידי בית הספר תיכון עתיד מחנה נתן בבאר-שבע הגיעו לבקר ולעודד את הזמרת האהובה מירי אלוני
צילום: יחסי ציבור

מפגש מרגש נערך השבוע בבית החולים איכילוב בת"א עם הגעתם של נציגים מקרב תלמידיי התיכון למחלקה בה מאושפזת הזמרת האהובה מירי אלוני, לאחר שרגלה נכרתה כתוצאה מחיידק טורף.

התלמידים והצוות החינוכי שהתרגשו לאחר שצפו בכתבה ששודרה בחדשות סוף השבוע בערוץ 12, החליטו לעשות מעשה:  תלמידי התיכון כתבו למירי מכתבי עידוד לאיחולי החלמה מלאה והחליטו לעשות את כל הדרך מבאר שבע לפגוש אותה באופן אישי יחד עם מנהל ויועצת בית הספר.

הביקור של התלמידים ריגש לא רק את מירי עד דמעות, אלא גם את כל צוות המחלקה שהצדיע להם על היוזמה המרגשת. התלמידים הגיעו מצוידים בברכות, זרי פרחים ומגשי פירות ועוד מטעמים כדי לעודד ולהמתיק את התקופה הלא נעימה שעוברת על הזמרת.

הביקור הינו חלק מתפיסה חינוכית הומניסטית בה דוגלים בבית הספר, שבבעלות רשת עתיד ובפיקוח משרד העבודה, ששמה כנר לרגליה ערכים כדוגמת כבוד האדם, עזרה לזולת, נתינה, הקשבה והכלה.

כפעילות מקדימה לפני הביקור ערכו בבית הספר שיעור חינוך שהוקדש לתולדות חייה של מירי אלוני, פועלה וחשיבותה בתרבות הישראלית. עוד דובר על החיבור ליום הזיכרון ליצחק רבין שחל לא מכבר, שהרי אלוני נכחה עמו בליל העצרת בה נרצח.

מאיר אבן שימול, מנהל תיכון עתיד מחנה נתן בבאר-שבע: "אנחנו מאמינים כי לצד החשיבות בהשקעה בלימודים הטכנולוגיים, קיימת חשיבות גדולה להנחיל לתלמידים ערכים שיקדמו אותנו כחברה ערכית ומוסרית. מירי אלוני היא נכס צאן ברזל ואבן דרך בתרבות הישראלית. אנו מוקרים את פועלה וקוראים מהיוזמה המבורכת של תלמידינו לגורמים הרלוונטיים לסייע בדיור ציבורי הולם, שיותאם לצרכייה החדשים וכמובן מאחלים לה מכל הלב רפואה שלמה".

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה