חדשות

מחשב לכל ילד״ העניק בשבוע שעבר בנתיבות מחשבים לכ-358 ילדים

חדשות24 באוקטובר 2021    דקה אחת
0

המחשבים המוענקים במסגרת התוכנית ״מחשב לכל הכיתה״, הינם מחשבים היברידיים (נייד+לוח) לשימוש בכיתה ובבית. התכנית כוללת הדרכה לתלמידים ולצוות החינוכי, ליווי מקצועי להטמעת השימוש במחשב בתוכניות הלימודים 

מחשב לכל ילד״ העניק בשבוע שעבר בנתיבות מחשבים לכ-358 ילדים
צילום: גל בן משה

״מחשב לכל הכיתה" היאתכנית שעיקרה שילוב והטמעת המחשב בתכנית הלימודים ויצירת רצף למידה בין הכיתה לבית התלמיד. בימים אלה עם פתיחת שנת הלימודים, מעניק המיזם בשיתוף עם עיריית נתיבות ו"סיסמה לכל תלמיד" , 358 מחשבים לתלמידים בשישה בתי ספר בעיר. כל תלמידי הכיתה מקבלים מחשב היברידי (נייד וטאבלט) עם ליווי של צוות הדרכה והטמעה בבתי הספר. התכנית תימשך גם בשנים הבאות עם המחזורים הבאים של כיתות ד'.

מיזם "מחשב לכל ילד" (מיסודו של המפעל הלאומי לפיתוח חברתי ע"ר) הפועל בשותפות עם משרד ראש הממשלה, שם לו למטרה לצמצם את  הפערים בחינוך במוקדי התהוותם באמצעות השוואת התנאים הבסיסיים בתחום המחשוב, לרבות הציוד, זמן השימוש והידע – בין ילדים משכבות מבוססות לבין ילדי השכבות החלשות. מדי שנה מעניק "מחשב לכל ילד"  אלפי ערכות מחשב לבתי התלמידים. ערכה שכזאת כוללת מחשב חדש וחדיש, הדרכה והטמעה, תוכנות ולומדות, חיבור לאינטרנט, מוקד טלפוני לסיוע טכני ואחריות בבית המשפחה למשך שלוש שנים. עד היום העניק "מחשב לכל ילד"  ערכות מחשב לכ- 120,000 משפחות לשימושם של כ-600,000 הורים וילדים ב- 224 רשויות ברחבי הארץ. במימון הפרויקט שותפים: משרד ראש הממשלה, "מחשב לכל ילד" – העמותה (באמצעות גיוס תרומות), הרשויות המקומיות, משפחות הילדים (בשיעור סמלי).

בין התורמים הבולטים של הפרויקט: קרן אדמונד י. ספרא, חב' מייקרוסופט, סיסמה לכל תלמיד, עזבון גדליה דורון ז"ל, בנק מרכנתיל, חב' עלמגו, חב' ESET ועוד.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה