חדשות

מרכז "לאודר לתעסוקה" בבאר-שבע הואר באור ורוד לרגל חודש המודעות לסרטן השד

חדשות20 באוקטובר 2021    דקה אחת
0

המרכז יישאר מואר לכל אורך השבוע

מרכז "לאודר לתעסוקה" בבאר-שבע הואר באור ורוד לרגל חודש המודעות לסרטן השד

במסגרת אירועי חודש המודעות לסרטן השד הואר הערב (יום ב' ה-18.10) "מרכז לאודר לתעסוקה" בבאר-שבע באור ורוד. טקס ההדלקה שאירח אבי בלשניקוב מנכ"ל ויו"ר מרכז לאודר לתעסוקה נערך בברכת ראש עיריית באר-שבע רוביק דנילוביץ', נשיא אוניברסיטת בן גוריון הפרופ' דני חיימוביץ ומנכ"ל  JNF ישראל  אריק מייקלסון. בטקס ההדלקה אמר אבי בלשניקוב נציגו בישראל של רונלד לאודר כי נושא הגברת המודעות למחלת סרטן השד יקר מאוד למשפחת לאודר שאף הקימה את אחת הקרנות הגדולות בעולם לקידום המודעות למחלה. מיכל גרייבסקי סגן יו"ר מרכז לאודר לתעסוקה, אמרה כי סוגיית המודעות לסרטן השד הינה משימה לאומית של מדינת ישראל  והעולם כולו, וכי עלינו לעשות הכל להגברת המודעות ולהצלת חיים. מרכז לאודר המופעל במשותף על ידי JNF ארה"ב ואוניברסיטת בן גוריון, יישאר מואר בורוד במשך כל השבוע.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה