חדשות

המכללה הטכנולוגית לתקשוב על שם הדר גולדין

חדשות31 במאי 2021    דקה אחת
0

פרופ' שמחה גולדין הסיר את הלוט על השלט שמסב את שם המוסד החינוכי של רשת אמ"ית בבאר שבע

המכללה הטכנולוגית לתקשוב על שם הדר גולדין
הסבת מכללת אמי"ת על שם הדר גולדין ז"ל | צילום: אילן שי

בטקס מרגש וצנוע נערך אתמול (ראשון) טקס הסבת שמה של המכללה הטכנולוגית אמי"ת בבאר שבע לזכרו של סרן הדר גולדין ז"ל.

באירוע נכחו פרופסור שמחה גולדין, ראשי המכללה לתקשוב, נציגי העירייה, צה"ל וקהילת מונטריאול, כמו גם בוגרי מחזור ב' ובני משפחותיהם.

 

הרב יורם כהן, רבה של שכונת רמות, פתח את הערב בדברי תורה, אותם קשר למחויבות של המדינה להחזרת הבנים, אליו הצטרפה מנהלת תיכון אמי"ת ואחת ממדליקות המשואה ביום העצמאות, ציפי הרפנס, שסיפרה כי הקמת המכללה בבאר שבע היא תוצאה ישירה מרעיון של אחד מבוגרי התיכון המצטיינים, שלא הבין מדוע הוא צריך להרחיק צפונה על מנת ללמוד. "ביחד עם ד"ר ירון נעים, נענינו לאתגר, והתוצאות לפניכם. הרעיון להסב את שמה של המכללה לזכר הדר, שנפל בדרום, היה פועל יוצא מהערכים עליהם חונך ואותם הקפיד להעביר לחניכיו בבני עקיבא ולפקודיו בצה"ל. ערכים על פיהם גם אנחנו מקפידים לחנך את התלמידים שלנו, ערכים של תקווה ואמונה.

מפגש מרגש עם הסטודנטים. פרופסור שמחה גולדין

 

אחד מבוגרי המכללה קרא מכתב פרי יוזמת הסטודנטים (שלפני גיוס) בעקבות מפגש עם שמחה גולדין, ומופנה לרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי, בבקשה כי ייעשה כל מאמץ להחזיר את הדר גולדין ושאול אורון.

לאחר הסרת הלוט וצפייה בפרויקט הגמר של הסטודנטים, נערך טקס חלוקת תעודות ומחשבים ניידים לבוגרות ולבוגרים.

קיר ועליו ציטוט מדבריו של של הדר גולדין

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה