חדשות

נעצרו 3 חשודים בהשחתת עמודי תאורה בכביש 31

חדשות15 במאי 2021    דקה אחת
0

תום פעילות חקירה מהירה, נעצרו לפנות בוקר חשודים במעשה

נעצרו 3 חשודים בהשחתת עמודי תאורה בכביש 31
צילום: באדיבות המשטרה

משטרת ישראל תבקש הערב להאריך את מעצרם של שלושת החשודים שנעצרו היום לפנות בוקר בחשד שהפילו לפני יומיים את עמודי התאורה לאורך כביש 31 לכיוון ערד, צפויים מעצרים נוספים.

בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אודות הפלת עמודי חשמל בכביש 31, אשר הביאו לחסימת כביש 31 לכיוון ערד, עד לסיום עבודות התיקונים ע״י חברת חשמל ונתיבי ישראל נפתחה חקירה בתחנת עיירות של מרחב הנגב.

בתום פעילות חקירה, תוך שימוש בכל הכלים העומדים לרשותם, עצרו השוטרים היום לפנות בוקר שלושה חשודים במעשים אלה וצפויים מעצרים נוספים.

פגיעה בתשתיות מהווה סיכון ישיר לחיי אדם ואנו ננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להגיע למבצעים ולמצות איתם את הדין. נמסר מהמשטרה*

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה