חדשות

אות ההתנדבות הוענק לחברת מועצת העיר ויו"ר ועדת ההתנדבות עו"ד מינה קלמן חדד

חדשות10 במאי 2021    דקה אחת
1

בטקס מרגש שהתקיים בסוף השבוע בירושלים הוענק לחברת מועצת העיר ויו"ר ועדת ההתנדבות בעיריית באר שבע, עו"ד מינה קלמן חדד אות הלשכה להתנדבות עורכי הדין.

אות ההתנדבות הוענק לחברת מועצת העיר ויו"ר ועדת ההתנדבות עו"ד מינה קלמן חדד
צילום: נעמי גרשקוביץ

האות הוענק בין היתר במעמד שופטת בית המשפט העליון בדימוס דליה דורנר, יו"ר הוועדה הציבורית השופטת הילה גרסטל, ראש לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי, יו"ר מנהל פורום החטיבה החברתית בלשכת עורכי הדין עו"ד יורם סגי זקס ראשי ארגוני מתנדבים וכמובן מתנדבים רבים.

בנימוקי הבחירה בעו"ד מינה קלמן חדד צוין : " הוועדה התרשמה והתפעלה במיוחד ממגוון פעילויות התנדבות בהן את לוקחת חלק, ממשך תקופת ההתנדבות וההתמדה ומהמסירות והנתינה לשכבות החלשות בכלל ובעיר ב"ש בפרט.

נראה כי ההתנדבות והסיוע לשכבות החלשות בחברה הם בבחינת דרך חיים אשר שזורה בכל צעד וצעד בחייך. החל מגיוס מתנדבים וחיבורם לעמותות הזקוקות להם, דרך חיבור הדור הצעיר לדור המייסדים בעירך וכלה בהפגת בדידות קשישים ושורדי שואה, פעילות למען הקהילה האתיופית, מתן סיוע משפטי פרו-בונו למגזרים נזקקים ובמיוחד בתכנית שכר מצווה של הלשכה.

להתנדבות ולנתינה השפעה מרבית ומשמעותית לחיזוק החברה, ללכידות ולסולידריות החברתית, לתחושת השייכות לקהילה, לחיזוקו של הפרט ולחיזוק כלל ישראל. את ממשיכה את דרך אברהם אבינו עליו נאמר: "למען אשר יצווה את בניו ואת ביתו אחריו ושמרו דרך ה' לעשות צדקה ומשפט". תבורכי על מעשייך הטובים. יישר כח וברכות על הזכייה באות היוקרתי ", נכתב.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • להתנדב בלב
    התנדבויות עם בעלי חיים להתנדב בלב

    אתר חדש להתנדבויות עם בעלי חיים. https://www.4lev.org/, התנדבותבהתאמה אישית לכל תחום ועיניין, זמן ומקום. חתולים, כלבים, חמורים, עטלפים, קופים וקיפודים מחכים לכם 🙂