חדשות

אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה

חדשות13 באפריל 2021    דקה אחת
1

507 בני באר שבע נפלו במערכות ישראל ובעת מילוי תפקידם.

אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה
ראש עיריית באר שבע ביום הזיכרון | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

באר שבע תציין את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בסדרת אירועים וטקסים שיתקיימו ברחבי העיר. העצרת המרכזית שתתקיים היום תפתח בשעה 20:00 בצפירת דומיה בת דקה. העצרת תערך ברחבת עיריית באר שבע ותתקיים בין היתר במעמד: ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ', יו"ר ארגון "יד לבנים" סניף באר שבע דוד קורקוס, אלוף פיקוד הדרום האלוף אליעזר טולדנו, מפקד המחוז הדרומי במשטרה ניצב פרץ עמר, רב העיר וראש אבות בתי הדין הרב יהודה דרעי שליט"א, משפחות שכולות ותושבי העיר.

בעצרת תדליק לבעלה את נר הזיכרון אלמנת צה"ל, לבנה חן, אלמנתו של חמדי יהושוע ז"ל שנפל בשנת 1979 בעת מילוי תפקידו, בן 30 בנופלו. פרק תהילים יאמר על ידי הרב יהודה דרעי שליט"א, רב העיר וראש אבות בתי הדין, קדיש יתום יאמר על ידי ניצן ברטל, בנו של ראובן ברטל ז"ל שנפל בשנת 2002, בן 52 בנופלו. הרב יעקב נמש יישא תפילת "אל מלא רחמים".

בטקס שינחה העיתונאי דני קושמרו תופיע תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע בניצוחו של זיו קוז'וקרו בליווי הזמרת אגם בוחבוט ושחקני תיאטרון הפרינג': לירון בן זקן אלגרבלי, רעות גיל אטיאס, אדווה פרסד וכנרת קדוש קינן שיעלו את מסכת: ארבע אמהות שכתב וביים יואב מיכאלי.

מדובר באירוע משותף לעיריית באר שבע באמצעות המחלקה לאירועים, החברה לתרבות הפנאי – "כיוונים" וארגון "יד לבנים". הטקס יועבר בשידור ישיר בפייסבוק עיריית באר שבע.

הכניסה למתחם הטקס מותנית:

*בהצגת ת.ז ותו ירוק או תעודת מחלים בתוקף

*יש לשמור על מרחק של 2 מטר ולהימנע מהתקהלות. חובה לעטות מסיכה.

*חל איסור על הכנסת נשק למתחם

*יש להישמע להוראות הסדרנים ואנשי האבטחה

בשעה 21:30 יחל במשכן לאמנויות הבמה ערב שירי לוחמים בהשתתפות הזמרת: שלומית אהרון, הכניסה לאירוע ללא עלות ומותנית למחוסנים בעלי תו ירוק או מחלימים בעלי תעודת מחלים בצרוף תעודה מזהה

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • שלמה מלכא.

    חבל שראש העיר באר שבע אינו עושה מאומה למען תושבי עירו ביום חגה ה–73 של המדינה. בכל עיר שמכבדת את עצמה, עורכים הערב אירועים מצומצמים בהקפדה על הוראות משרד הבריאות. אצלנו, אפילו זיקוקי דינור, המעט שניתן לעשות, לא יתקיימו ולא נוכל לשמח את הילדים/ נכדים. ידוע לי שהעירייה נמצאת בפשיטת רגל ופשיטת יד. והעיקר,"שופוני" אני, ראש העיר שמשפץ עבורכם את העיר. חבל שנצטרך להישאר ספונים בביתנו גם בליל יום העצמאות הזה.
    שום דבר כבר לא יפליא אותי ואינני תולה תקווה בראש עירנו לאחר שגידלתי דורות של תלמידים בבית ספר מקיף ג' במשך 31 שנה והנה ביום הפרישה, כעובד עיריית באר שבע, (הראשות המקומית היא המעסיקה של המורים שבחטיבה העליונה), נתן לי ראש העיר כ" מענק" פרישה, צ'ק ביזיון על סך………150 ₪ תבין ותקילין. בו במקום, השארתי את הצ'ק וברחתי מהמקום. שום מכתב הערכה, או עט כמתנה או חצי עיפרון בבחינת : " הכושי עשה את שלו, הכושי יכול ללכת". זאת חרפה שאין כדוגמתה. כילאי נשאר כילאי והקמצנות של עיריית באר שבע, נותנת את אותותיה גם ביום חג זה. חבל. עד מתי תמשיכו לקפוץ את ידכם כאשר מדובר תמיד באזרחי עירכם ????????