חדשות

4 חשודים בגניבת רכבים נעצרו הלילה

חדשות7 באפריל 2021    דקה אחת
0

החשודים נעצרו בסיוע יחידות מחוז דרום והיחידה האווירית

4 חשודים בגניבת רכבים נעצרו הלילה
צילום: דוברות המשטרה

במשטרת ישראל נפתחה חקירה סמויה בחשד כי מספר חשודים חברו יחדיו לביצוע מספר רב של גניבות רכב באזור הדרום.

עם התקדמות החקירה בידי צוות חקירה משותף לתחנת עיירות וימ"ר נגב, נודעה זהותם של חשודים במעשים והלילה בסיוע יחידות מחוז דרום והיחידה האווירית נעצרו 4 חשודים בשעת מעשה, תוך שהם מנסים להעביר שלושה כלי רכב חשודים כגנובים מבאר שבע לכיוון שטחי איו"ש. החשודים, שני תושבי חורה ושני תושבי הרש"פ, יובאו היום בפני בימ"ש.

במשטרה סיפרו כי : "משטרת ישראל מנהלת מאבק נחוש ובלתי מתפשר בפשיעת הרכוש באזור באמצעות מגוון יחידות, כוחות ואמצעים משטרתיים. כל תלונה או דיווח המתקבלים במשטרה ומעלים חשד לביצוע עבירה פלילית מטופלים מיד, ביסודיות ובמקצועיות במטרה לסכל ולחקור מקרי פשיעה. במקביל המשטרה פועלת כל העת באופן יזום והתקפי נגד תופעות פשיעה שונות המטרידות ופוגעות בתושבי האזור, במישור הגלוי והסמוי, במטרה לאתר ולמצות הדין עם החשודים בביצוע העבירות".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה