חדשות

עיריית באר שבע יחד עם משטרת ישראל יקימו יחידת מתנדבים

חדשות22 במרץ 2021    דקה אחת
0

היחידה תוקם כחלק מהפעילות לחיזוק תחושת הביטחון בקרב תושבי העיר

עיריית באר שבע יחד עם משטרת ישראל יקימו יחידת מתנדבים
רוביק דנילוביץ' | צילום: אושר בן שטרית

ממשיכים בפעולות לחיזוק תחושת הביטחון האישי. עיריית באר שבע יחד עם תחנת משטרת באר שבע תגייס מתנדבים מקרב תושבי העיר שיצטרפו למאמצים לחיזוק תחושת הביטחון האישי ושמירה על הסדר הציבורי.

מדובר בנדבך נוסף במסגרת פעולות העירייה והמשטרה לשמירת והגברת תחושת הביטחון ונוכח פניות התושבים המביעים רצון ליטול חלק ולהשתלב בפעילות. ההחלטה התקבלה במסגרת ישיבה שהתקיימה לאחרונה בין גורמים בעירייה ובמשטרה ולאור התפיסה העירונית הרואה חשיבות רבה בשילוב זרועות ושיתוף פעולה עירוני, משטרתי וקהילתי – כלל הגורמים הפועלים למען ביטחון התושבים. התנדבות אזרחים היא מאבני היסוד של החוסן האישי והחברתי באירועי שיגרה וחירום.

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ': " שילוב היכולות של משטרת באר שבע, עיריית באר שבע יחד עם המתנדבים המדהימים חדורי המוטיבציה בעיר יהווה ללא ספק מכפיל כוח להגברת תחושת הביטחון ".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה