חדשות

מזג האוויר הסוער הביא גם ללכודים במקרים שונים

חדשות5 בדצמבר 2020    דקה אחת
0

צוותים שונים של לוחמי האש פעלו בזירות שונות לחילוץ

מזג האוויר הסוער הביא גם ללכודים במקרים שונים
צילומים: תיועד מבצעי כבאות והצלה

-חילוץ כלב מבור-

במהלך יום השבת התקבל דיווח במוקד 102 של מחוז דרום על כלב שנפל לבור בשטח פתוח בעיר ב״ש. צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת ב״ש יצאו לאירוע חילוץ של כלב שנפל לתוך בור ביוב בשטח פתוח באיזור בית הספר מקיף ז’.

צוות החילוץ שהגיע למקום חבר לבעל הכלב, שהראה לו את מיקום הבור. מדובר בבור ביוב בעומק של כ-5 מטרים כשבתחתית נמצא הכלב כשהוא נובח לעזרה.
לוחם האש אשר ירד לתוך הבור כשהוא ממוגן נשימתית החל בפעולות הרגעה של הכלב לפני חילוצו מעל לפני הקרקע.

מפקד צוות החילוץ, רס״ר רמי צ׳ילה: ״כשהגענו אל הבור הבחנו בכלב מפוחד שנמצא בתוך הבור כשהוא נובח, לאחר הערכת מצב מהירה הורדנו לתוך הבור מחלץ ממוגן שהעלה את הכלב למעלה.״

-חילוץ אדם ממים זורמים-

התקבלה הודעה במוקד 102 של מחוז דרום על אדם שלכוד על עץ בתוך נחל עם זרימה חזקה של מים ויש חשש לחייו.
לוחמי האש של תחנת ב״ש הכוללים את היחידה לחילוצים מיוחדים וממים זורמים פעלו לחילוץ רוכב אופנוע שניסה לחצות את נחל ב״ש כשזרימת המים הייתה חזקה, ומשלא הצליח טיפס על עץ והיה לכוד בתוך הנחל.

לוחם אש ממוגן בחליפת צלילה נכנס לתוך הנחל כשהוא מאובטח באמצעות חבלים והצליח להגיע לתוך הלכוד. לאחר בירור מצבו של הלכוד התברר שהוא במצב טוב ויוכל לצאת מהנחל כשהוא מאובטח באמצעות חבלים אל לוחם האש המחלץ. הלכוד חולץ אל מחוץ לנחל לטיפול מד״א במצב טוב עם חשד להיפותרמיה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה