חדשות

בוקר עסקי לעסקים קטנים ובינוניים

חדשות29 בנובמבר 2020    2 דקות
0

מינהל המעבר דרומה במשרד הביטחון והרשות לפיתוח הנגב קיימו בשבוע שעבר אירוע "בוקר עסקי" לבעלי עסקים קטנים ובינוניים מהנגב המעוניינים להשתלב במערך ההקמה של קריית התקשוב

בוקר עסקי לעסקים קטנים ובינוניים
צילום: יחסי ציבור

"בעוד כשלוש שנים כולנו נראה במקום הזה מחנה צבאי לתפארת – קריית התקשוב, אשמח מאוד לגלות שרוב העבודה נעשתה על ידכם, קבלנים וספקים תושבי הנגב והדרום", כך אמר  תא"ל איציק כהן, ראש מינהל המעבר דרומה במשרד הבטחון, בפגישה עם כ-70 ספקים וקבלנים דרומיים, המעוניינים להשתלב בהקמה של קריית התקשוב והגיעו בשבוע שעבר למפגש.
המיפגש עם הספקים הדרומיים התקיים במשרדי מינהל המעבר בפארק הייטק ואת הספקים בירך גם מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב משה מוריוסף. מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב אמר לקבלנים הדרומיים כי דווקא בימי קורונה אלה כאשר במשק שוררת אבטלה גדולה חשוב לקדם את פרויקט התיקשוב שיעניק תעסוקה ליזמים ולקבלנים אבל גם יעשיר את באר-שבע בעוד 6000 משרתי קבע שישרתו במתחם.
מנכ"ל החברה הזכיינית, שבונה את קריית התיקשוב "קריית התקשוב הטכנולוגית בע"מ" (שיכון ובינוי ואפריקה ישראל)שמוליק שי אמר לקבלנים כי בשנה הקרובה "כולנו נראה מגדלים גדולים שיצוצו מתוך מעבה האדמה ולי חשוב שאת המגדלים הללו יבנו קבלנים מקומיים כמה שיותר. תעשו מאמץ להיות הכי טובים כי אנחנו מדברים פה על מגה פרוייקט שלא נראה כמוהו בנגב כבר הרבה שנים…"
למפגש "בוקר עסקי" שיזמו מינהל המעבר דרומה של משרד הבטחון והרשות לפיתוח הנגב הגיעו בקפסולות כ-70 בעלי עסקים קטנים ובינוניים מהנגב ביניהם: קבלני שלד, בטון ואיטום, ספקים בתחומי נגרות, גידור, בטיחות, ציוד מתכלה לבנייה ועוד.
זהו המפגש השלישי שמתקיים בשנתיים האחרונות בקריית התקשוב, שצפויה להתאכלס ב-2024 ועלות הקמתה מוערכת בכ-5 מיליארד שקל. כ-30 עסקים מהנגב כבר נמצאים בתהליכים מול הזכיין, חלקם בשלב הצעות המחיר.
מפגשים מסוג זה, שהתקיימו בעבר בקריית ההדרכה, הביאו לעסקים בנגב התקשרויות בסך של כ-1 מיליארד שקל. במינהל מעבר דרומה שבמשרד הביטחון וברשות לפיתוח הנגב מקווים לחזור על ההצלחה גם בפרויקט קרית התקשוב.
ראש מינהל המעבר דרומה במשרד הביטחון, איציק כהן: "משרד הביטחון רואה חשיבות גדולה בשילוב העסקים המקומיים בעבודות ההקמה השונות בכלל, ובתקופת הקורונה בפרט. בשנים הקרובות יוקמו במסגרת הפרויקטים שמקדם המינהל בסיסים בשטח של למעלה ממיליון מ"ר, שידרשו תפעול עבור למעלה מ- 30 אלף משרתים.
מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב, משה מור יוסף: "קריית התקשוב הגיעה לשלב הבא בהקמה ואני שמח שנוכל לאפשר לאנשי עסקים וקבלנים תושבי הנגב לקחת חלק בבנייה של המבנים הראשונים בפרויקט ענק זה. אני קורא לקבלני הדרום לעשות כמיטב יכולתם כדי להגיע ערוכים ומוכנים לשלב משמעותי זה של הפרויקט".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה