חדשות

ממשיכים במגמה הירוקה

חדשות21 באוקטובר 2020    דקה אחת
0

גם היום ומחר, מתחם בדיקות קורונה ללא צורך בהפניה

ממשיכים במגמה הירוקה
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

 

חשוב: בדיקות בקופות החולים מצריכות הפניה מהקופה, ובדיקות הקורונה במתנ"ס נווה זאב (שיפעל ברביעי וחמישי השבוע) לא מצריכות בהפניה.

שמירה על ההנחיות, הקפדה על בידוד וריבוי בדיקות יסייעו בהורדת התחלואה בעיר. מתחם בדיקות קורונה לכל קופות החולים – ללא הפניה במתנ"ס נווה זאב:

מתחם בדיקות קורונה רגלי (walk in) יפעל השבוע בימים רביעי וחמישי (21-22.10.20), החל מהשעה 10:00 ועד 18:00 במתנ"ס נווה זאב (רחוב דב רונאל 6). לכל חברי קופות החולים ללא צורך בהפניה.
חובה להצטייד בכרטיס קופת חולים ותעודה מזהה. חובה להגיע עם מסכה, תוך שמירת מרחק שני מטר בין אדם לאדם. אין להגיע למתחם עם תסמינים. אדם עם תסמינים- יצור קשר עם קופת החולים שלו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה