חדשות

החורף הגיע ב"בום" גדול

חדשות20 באוקטובר 2020    דקה אחת
0

ב"בום" בבאר שבע כבר מוכנים לחורף עם מלאי עצום

החורף הגיע ב"בום" גדול

בדיוק כשרוחות הסתיו הראשונות התחילו לנשוב על באר-שבע והלילות נעשו קרים יותר – הגיע לחנות "בום" במגדל הרכבת משלוח ענק של גופיות תרמיות מחממות לכל הגילאים : מגופיות בייבי ועד גופיות XL .

לדברי אסף טיאר מנהל סניף "בום" באר-שבע מה שהריץ את אלפי הלקוחות לחנות הם המחירים הזולים כל כך של הגופיות. מבחר הגופיות האיכותיות מוצעות למכירה תמורת 10 עד 20 שקלים בלבד.

כמעט כל קיר הכניסה לחנות מלא במבחר עצום של גופיות לכל גיל ובכל מחיר ואחריהם כבר ניתלו עשרות דוגמאות של מגפיים ממותגים לילדים. מגפי הגשם גם הם במחירים אטרקטיביים : רק 40 שקלים לזוג מגפיים שיכולים לאפשר לילדים הקטנים שלנו לעבור את החורף בלי לדלג על השלוליות.

במקביל אפשר למצוא בחנות את כל המבצעים המדליקים את כל מוצרי החשמל הזולים ביותר בדרום, המשקאות והציוד המשרדי במחירי סוף הדרך…

 

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה