חדשות

'קונים מקומי' – הקניון הווירטואלי העירוני הראשון

חדשות21 בספטמבר 2020    דקה אחת
0

פלטפורמה חדשה תספק מתחם הקניות אונליין בו ירוכזו מגוון עסקים בעיר ויקודם על ידי העירייה לכלל תושבי העיר.

'קונים מקומי' – הקניון הווירטואלי העירוני הראשון

במסגרת פעולות העירייה לקידום איכות החיים בעיר לרווחת התושבים ובעלי העסקים וכחלק ממגמה מואצת לפיתוח אמצעים חדשניים, עיריית באר שבע בהובלת חברת 'יעדים' בשיתוף חברת דרומה ובתמיכת קרן נס השיקה בסוף השבוע (חמישי, 17/9) קניון וירטואלי ייחודי – מיזם זירה למסחר מקוון (אתר), אותו העירייה מציעה לעסקים וללקוחות כשירות. חיבור מושלם בין עסקים לצרכנים בבאר שבע בלי לצאת מהבית.

בקניון הוירטואלי מתאפשרת גישה לעסקים, המוצרים והשירותים שלהם בתצורה של חנות דיגיטלית לשימושם של בעלי העסקים ולקוחות, בממשקים פשוטים ונגישים, המבוססים על תשתית דיגיטלית.  לבעלי העסקים אפשרות לניהול מלאי, לקוחות ומשלוחים דרך האתר.

מתחם הקניות אונליין בו ירוכזו מגוון עסקים בעיר יקודם על ידי העירייה במגוון אמצעים ופלטפורמות במטרה לחשוף אותו לכלל תושבי העיר.

ראש העירייה באר שבע, רוביק דנילוביץ': " מהלך זה הוא אחד מיני רבים שיסייעו לתושבים ולבעלי העסקים לשפר את ההתמודדות עם שגרת החיים החדשה בתקופת הקורונה והצורך להתאים את המציאות העירונית למציאות החדשה. "

מנכ"ל חברת 'יעדים', ליאור דיעי: " מדובר באמצעי נוסף בדגש על פיתוח וטיפוח עסקים מקומיים במטרה למצוא אמצעים שיסייעו להגדיל את המחזור של עסקים מקומיים בינוניים וקטנים בבאר שבע על ידי שימוש באמצעים דיגיטליים, המעודדים מסחר מקוון באופן קל, מהיר וללא הגעה לבית העסק, כחלק מההיערכות והצורך להתאים מציאות עירונית חדשה לשגרת  covid-19 ".

קישור לאתר:
https://beer-sheva.konim-mekomi.co.il

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה