חדשות

חריגה בצריכת המים

חדשות9 בספטמבר 2020    2 דקות
0

זעקה גדולה של תושבים רבים בבאר שבע, בעיקר בשכונות רמות ונווה זאב, על קבלת הודעות על צריכת מים חריגה מתאגיד המים והביוב "מי שבע"

חריגה בצריכת המים

תושבים רבים ברחבי העיר באר שבע התלוננו השבוע על חיובי מים גבוהים במיוחד, בתקופת תשלום המים החולפת.

לדברי המתלוננים, הם קיבלו בימים אלה, מתאגיד המים והביוב "מי שבע" הודעות על צריכת מים חריגה, בין היתר בשכונות רמות בה אירע בשנה שעברה פיצוץ מים משמעותי (כולל רחוב קלמן פורת) ונווה זאב, זאת מבלי שהתושבים יבינו על מה ולמה הם צורכים מים בחריגה, כאשר ההיגיון מחייב שלא ייתכן שיהיו כל כך הרבה נזילות מים בשכונות העיר.

חלק מהתגובות בעניין ברשתות החברתיות היו נזעמות במיוחד. אחד מתושבי שכונת רמות שקיבל את חשבון המים אמר, "קיבלנו מכתב על צריכת מים חריגה כשמכתב עצמו היה כתוב שצרכנו 253 אחוזים יותר מהתקופה המקבילה בחיובים קודמים. מיד חיפשתי טלפון של אינסטלטור כי חיוב כזה אומר שיש פיצוץ מים. עוד לא הספקתי להתקשר למי שבע או לאינסטלטור וכבר התחילו לעלות פוסטים ברשתות החברתיות על המכתב. אחרי כמה דקות הבנתי שזו מכה של ממש. מאות תושבים בכל רמות קיבלו את אותו המכתב בדיוק".

תושבת שכונת נווה זאב סיפרה דבר דומה, "הגעתי הביתה בערב וראיתי מלא הודעות בפייסבוק על מכתב שקיבלו אנשים מהשכונה ממי שבע. שאלתי את בעלי אם הגיע מכתב ממי שבע והוא אמר לי שכן, וזה היה אותו מכתב בדיוק. לא מדובר במתחם של בניינים סמוכים אלא ממש בכל השכונה, מקצה אחד לקצה השני. זו שיטת מצליח. כשמאות אנשים מקבלים מכתב כזה, מנסים למשוך אנשים לשלם הפרשים ואם הצליחו הרוויחו. אין לנו שום כוונה לשלם את זה. זה שוד לאור יום".

ממי שבע נמסר: "לפי תקנות רשות המים ( "אמות המידה לשירות" ) – "מי שבע" מחויב לשלוח לתושבים מכתבי התראה אודות צריכות חריגות שנרשמו בנכס/מתחם. אין מדובר בחיוב אלא בהתראה לפני חיוב המאפשרת ללקוחות לבדוק אם קיימת בעיה או לא – ולפנות לשירות הלקוחות שלנו על מנת לברר את הנושא.

צריכה חריגה יכולה לנבוע מסיבות שונות, כגון, שימוש מוגבר במים כמו השקיית יתר, שימוש תכוף יותר עקב שהייה ממושכת יותר בבתים עקב משבר הקורונה, נזילה סמויה ועוד.

מוקד שירות הלקוחות של מי שבע זמין ללקוחות לכל שאלה בנוגע להתראות על צריכה חריגה"

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה