חדשות

משטרת ישראל סיימה את חקירת אירוע פגע וברח בערד

חדשות12 ביולי 2020    דקה אחת
0

נעצר חשוד שמואשם בהפקרה אחרי פגיעה ושיבוש מהלכי משפט

משטרת ישראל סיימה את חקירת אירוע פגע וברח בערד
צילום: דוברות המשטרה

ביום שישי 3.7 סמוך לשעה 17:00 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות אדם מוטל לצד אופניים ברח' סלעית/דוכיפת בערד. בתום הערכת מצב במשטרה עלה חשד כי מדובר בתאונת פגע וברח בה קיפח חייו רוכב האופניים, בן 82 תושב ערד. בתחנת ערד הוקם כוח משימה בשיתוף בוחני תאונות דרכים מרחב נגב ונפתחה חקירה. במהלך החקירה, תוך זמן קצר, נודעה זהותו של חשוד תושב ערד כבן 32, והוא נעצר. בהמשך תוך הסתייעות במערך האווירי של משטרת ישראל ויחידות מתנדבי משטרת ישראל מיחידת הג'יפים של תחנת ערד ויחידת החילוץ ערד אותר הרכב החשוד באירוע כאשר הוא נטוש בשטח מדברי באזור בית העלמין בעיר. סמוך לזמן מעצרו של החשוד הספיק צוות החקירה וביצע הובלה והצבעה במקום התרחשות האירוע. במהלך החקירה נודעה זהותו של חשוד נוסף, תושב העיר, אשר עפ"י החשד סייע בהעלמת ראיות, הוא נעצר ובהמשך שוחרר בתנאים מגבילים. מעצרו של הנהג החשוד בהפקרה אחרי פגיעה ושיבוש מהלכי משפט הוארך והיום צפויה פרקליטות דרום להגיש כנגדו כתב אישום. "עם קבלת האירוע פעלה משטרת ישראל תוך צו מוסרי והפעלת מיטב הכוחות והכלים להביא לאיתור חשוד במעשה ומעצרו", כך נמסר מהמשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה