חדשות

שוב שריפה במפעל קוניאל בירוחם

חדשות7 ביולי 2020    דקה אחת
0

שריפה שנייה בשבועיים האחרונים

שוב שריפה במפעל קוניאל בירוחם
צילום: באדיבות כבאות והצלה

במהלך הלילה התקבל דיווח במוקד 102 על שריפה במפעל רעפים- 'קוניאל' בירוחם. לוחמי האש מתחנת דימונה ותחנת ירוחם הגיעו למקום והחלו מיד בסריקת המפעל לאיתור לכודים. האירוע חולק למספר גזרות כאשר כלל הצוותים פעלו למניעת התפשטות השריפה למבנה, כיבוי המוקד וסריקה בכדי להשיג שליטה ולשלול לכודים.
בנוסף בוצע גיוס של לוחמים על מנת לסייע באירוע. רשף אסף לוי מפקד האירוע מסר: "בהגיענו לזירה התחלנו מיד בפעולות משולבות של הורדת הלהבות, שלילת הימצאות חומרים מסוכנים, חלוקה למספר גזרות, ובדיקה מקיפה על מנת לודא שכלל העובדים נמצאים במקום בטוח, וכן תיחום ובידוד הזירה עד לשליטה מלאה באירוע. באירוע נכח מפקד תחנת דימונה טפסר משנה גרשון כלימי.
האירוע הסתיים ללא נפגעים. יש לציין כי לפני שבועיים פרצה שריפה במקום ונושא החקירה בבדיקה ע"י חוקר שריפות מטעם כבאות והצלה לישראל מחוז דרום.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה