חדשות

שמעון בוקר למען שדה התעופה הבינלאומי בנבטים

חדשות3 ביולי 2020    2 דקות
0

סגן ראש עיריית באר שבע ויו"ר מועצת סניף "הליכוד" בבירת הנגב גייס רבים מראשי מפלגת השלטון באזור למען פרויקט הענק החשוב, וקורא להם להיאבק בכוונה של "כוחות אדירים, כולל שרים חשובים בסיעתנו", כהגדרתו, לטרפוד המיזם

שמעון בוקר למען שדה התעופה הבינלאומי בנבטים
הדמיית שדה התעופה בנבטים | הדמיה: לשכת דובר עיריית דימונה

16 ראשי רשויות וסניפים של "הליכוד" בנגב פנו באחרונה לשרת התחבורה מירי רגב, בעניין הקמת שדה תעופה בינלאומי משלים בנבטים, זאת ביוזמת סגן ראש עיריית באר שבע ויו"ר מועצת סניף "הליכוד" בבאר שבע, שמעון בוקר.

במכתבם, תחת הכותרת "תמיכת סניפי 'הליכוד' בהקמת נמל תעופה משלים לנתב"ג בנבטים", צוין ש"אחד הנושאים החשובים לנו כיו"רי מועצות סניפי 'הליכוד' מונח לפתחך כשרת התחבורה בממשלת ישראל החדשה; נושא הקמת נמל התעופה הבינלאומי המשלים בנבטים שבנגב נמצא על שולחן ממשלות ישראל החל משנות ה-90, והינו בעל משמעות עצומה לעתידו של אזור הנגב ולעתידם של דור ההמשך ביישובי הדרום. זאת ועוד, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הצהיר בעבר מספר פעמים על תמיכתו בבחינת חלופת נבטים, ואנו מאמינים שבתפקידך החדש וכן כילידת הנגב, יש לך תפקיד מכריע בקידום אחת מן התשתיות הלאומיות החשובות במדינת ישראל". וה-16 מסכמים: "ראוי להדגיש שחלופת נבטים הינה לא רק טובה לנגב, אלא שמדובר בחלופה מצוינת למדינת ישראל, כזו שתאפשר להקל את עומס הטיסות מעל יישובי מרכז הארץ".

שמעון בוקר עם השרה מירי רגב. צילום: דודו גרינשפן

ואילו במכתבו של בוקר לראשי הסניפים ב"ליכוד" בדרום, הדגיש סגן ראש עיריית באר שבע: "לפתחה של ממשלת ישראל ה-35 בהובלת ראש הממשלה בנימין נתניהו, עומדת סוגיה שעתידה להשפיע על עתידו של הנגב והדרום וכן על עתידה של מדינת ישראל. בימים אלה, פועלים כוחות אדירים, כולל שרים חשובים בסיעתנו, כדי להביא להחלטה שמשמעותה אובדן הזדמנות חד פעמית להביא לקפיצת מדרגה כלכלית בנגב. נמל התעופה הבינלאומי בנבטים הנמצא בתהליכי תכנון מתקדמים במינהל התכנון, יביא לנגב כ-30 אלף משרות חדשות, ויאפשר לאזור ליהנות מתשתיות תחבורה ציבורית חדשות ומאזורי מסחר ותעשייה שיבטיחו את עתידו הכלכלי של האזור למען הדורות הבאים. אני פונה אליכם כיו"ר סניף 'הליכוד' בבאר שבע ומפציר: אסור לנו לתת לזה לקרות! יש בידנו ובכוחנו להביא להחלטה הרת גורל, שיש לה משמעויות רבות, ובראשון עתידם של ילדינו בנגב".

והוא סיכם: "בכוונתי לפנות לכלל השרים מסיעתנו בדרישה חד משמעית, להביא להחלטה על הקמת הנמל בנגב, ולא בעמק יזרעאל. כעמיתיי הנכבדים, אני מבקש שתצטרפו אליי בדרישה זו והפעילו את מלוא כובד משקלכם כמנהיגי 'הליכוד' בנגב למען הדורות הבאים ולמען עתידה של מדינת ישראל".

ובוקר אינו מסתפק רק בדחיפת וקידום נמל התעופה הבינלאומי בנבטים ואומר: "אני גם מתכוון לעבוד בכל הכוח, ולדרוש מכל 36 הח"כים והשרים של 'הליכוד' להתייצב לימין הנגב למען סיום מכרז העברת אמ"ן לנגב".

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה