חדשות

נסע בניגוד לתנועה ופרץ מחסום

חדשות28 ביוני 2020    דקה אחת
0

נגד תושב רהט הוגש כתב אישום בגין נהיגה פוחזת של רכב, נהיגה תחת השפעת סמים משכרים או משקאות משכרים והפרעת שוטר במילוי תפקידו

נסע בניגוד לתנועה ופרץ מחסום

בתאריך 20.6 סמוך לשעה אחת בלילה התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות רכב אשר נוסע ביישוב להבים בדרך נמהרת שיש בה לסכן חיי אדם או לגרום לפציעתם בכך שהוא נוסע בנתיב הנגדי של הכביש והגיע לחניית המרכז המסחרי.

נהג הרכב אשר ככל הנראה הבחין בשוטרים שהוזעקו למקום, יצא מהחניון ועקף את ניידת המשטרה תוך שהוא נוסע במהירות ונגד כיוון התנועה, הגיע אל מחסום היציאה מלהבים, פרץ אותו והמשיך בנסיעה מהירה לעבר העיר רהט. שם התנגש בניידת משטרה שחסמה את נתיב הנסיעה.

מיד לאחר המתואר, בשעה ששוטרים ניסו לעצור אותו החל החשוד להתנגד, דחף אותם ואף נגע באקדחו של אחד מהם.

סופו שהחשוד, תושב רהט בן 26, נעצר והיום הוגש כנגדו כתב אישום בגין נהיגה פוחזת של רכב, נהיגה תחת השפעת סמים משכרים או משקאות משכרים והפרעת שוטר במילוי תפקידו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה