חדשות

למרות המשבר, קפה נמרוד בסינמה סיטי ימשיל לפעול כרגיל

חדשות25 ביוני 2020    דקה אחת
0

בעלי רשת קפה נמרוד הודיעו אתמול על קריסת רשת בתי הקפה. למרות זאת, בבית הקפה בסינמה סיטי בבאר שבע מדגישים כי הם ממשיכים כרגיל

למרות המשבר, קפה נמרוד בסינמה סיטי ימשיל לפעול כרגיל

על רקע המשבר ברשת קפה נמרוד: הסניף במתחם סינמה סיטי בבאר שבע ימשיך לפעול כרגיל. עמירם בנט, מנכ"ל מתחם סינמה סיטי: "נעשה כל שביכולתנו לסייע לזכיינים להמשיך בפעילות ולהנציח את שמו של נמרוד"
בעלי רשת קפה נמרוד הודיעו אתמול (24.6) על קריסת הרשת בעקבות משבר הקורונה. המשבר, שפגע ברבים מתחום המסעדנות הותיר גם את בעלי הרשת שנלחמו בחודשים האחרונים להמשיך את פעילותם, ללא פתרון. בצל ההודעה על סגירת הרשת, נאבקים כעת הזכיינים על שמירת השם והמשך הנצחתו של נמרוד שגב ז"ל שנהרג במלחת לבנון השנייה.
זכייני סניף באר שבע, נתנאל דנינו וגדי מרדכייב, מבקשים כעת להודיע: "אנחנו פתוחים כרגיל. נמשיך לשמר את הנצחתו של נמרוד ז"ל. בתור לוחמים לשעבר בגולני, שמכירים את השכול מקרוב אנחנו נעשה כל שביכולתנו להנציח את נמרוד ולצלוח את המשבר הזה כדי שנוכל להמשיך את המורשת ולהגיש לתושבי באר שבע והסביבה את ארוחות הבוקר המפורסמות שלנו ואת התפריט של הרשת, שבנה אח של נמרוד".
עמירם בנט, מנכ"ל מתחם סינמה סיטי באר שבע אמר: "קיבלנו בצער את הידיעה על סגירת הרשת שקרסה בעקבות משבר הקורונה. המשבר הזה היה אכזרי לתחום המסעדנות ולכל תרבות הבילוי והפנאי בישראל. הנהלת סינמה סיטי באר שבע תעשה כל שביכולתה לסייע לזכיינים על מנת להמשיך ולשמר את המורשת ולהנציח את זכרו של נמרוד שגב ז"ל ולהמשיך להגיש אוכל איכותי באווירה כפרית לאוכלוסיית האזור. אני קורא, דווקא בעת הזו, לתושבים באזור לבוא לפרגן ולחזק את העסקים המקומיים במתחם".
מתחם סינמה סיטי באר שבע נפתח לאחרונה שוב, אחרי שספג גם הוא הפסדים בעקבות המשבר. רק אתמול התקיימה הופעת בכורה ב"זאפה" שנפתח לראשונה וחנויות חדשות נפתחו בשבוע האחרון, ביניהן מתחם אאוטלט של "פקטורי 54", פוט לוקר ועוד.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה