חדשות

החל מהבוקר, עמדה נוספת לבדיקות קורונה בחניית המשכן לאמנויות הבמה

חדשות1 ביוני 2020    דקה אחת
0

הים יגיעו לעמדה החדשה גם תלמידי התיכון שנכנסו לבידוד מחשש לקורונה

החל מהבוקר, עמדה נוספת לבדיקות קורונה בחניית המשכן לאמנויות הבמה
צילום: יחסי ציבור

לאומית שירותי בריאות' העמידה הבוקר (ב') בעיר ב"ש בחנייה של המשכן לאמנויות הבמה עמדה מאוישת לביצוע בדיקות קורונה למבוטחיה. לעמדה הוזמנו הבוקר עשרות ממבוטחי הקופה וביניהם גם תלמדים ואנשי צוות מבית הספר מקיף ג' בעיר ב"ש, שהוכנסו אמש לבידוד וזאת לאחר שנחשפו לחולה מאומת.

ציונה אליעש מנהלת מחוז דרום סיפרה, "במטרה לפעול לבלימת התפשטות הנגיף לאומית שירותי בריאות נרתמת למאמץ להגדלת מספר הבדיקות לאיתור החולים. לשם כך אנו מאיישים כ-30 עמדות לבדיקות קורונה ברחבי הארץ ובנוסף לזאת ארבע ניידות מסתובבות ברחבי הארץ בהתאם למקודי ההתפרצות או חשש מהתפרצות" היום אנו צופים להגעת כמה עשרות נבדקים לעמדה, חשוב לציין כי בימים הקרובים העמדה עתידה להגיע למתחמים נוספים באזור הדרום".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה