חדשות

כתב אישום נגד חיילי צה"ל שגנבו נשקים מבסיס צה"ל

חדשות31 במאי 2020    דקה אחת
0

כתב האישום מייחס לנאשמים, עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, הסגת גבול, עבירות נשק, פציעה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ועוד.

כתב אישום נגד חיילי צה"ל שגנבו נשקים מבסיס צה"ל
צילום: דוברות המשטרה

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יואב קישון, שני חייל צה"ל  מרהט וכן שני נאשמים נוספים, תושבי כפר אידנא בגדה המערבית, כשאחד מהם פעיל חמא"ס, קשרו קשר לגנוב נשק מהמחסן בבסיס ועל פי כתב האישום, החייל היה מודע לכך כי כלי הנשק הגנובים ימכרו בגדה המערבית והם עשויים להגיע לידי פעילי טרור.

במסגרת הקשר, מסר החייל לשותפיו מידע אודות מיקום מחסני הנשק, דיווח על כמות של כ-2000 כלי נשק בנשקיה, העביר להם תמונות שצילם בבסיס, סיפר על האפשרויות לבצע את הגניבה ובזמן האירוע אף אבטח מבחוץ. הנאשמים תצפתו על הבסיס ותכננו את ביצוע השוד בקפידה.

ביום 13.4.20, הגיעו שני נאשמים תושבי הגדה לבסיס, כשהם לבושים במדי צה"ל, רעולי פנים ומצוידים בסכינים, פנסים, גז מדמיע, לום וקאטר. הנאשמים חתכו את הגדר, חדרו לבסיס, אך נתקלו בשני חיילי צה"ל ואחד מהנאשמים תקף אותם וניסה לגנוב את הנשק.

הנאשמים הצליחו להימלט מהבסיס ונעצרו לאחר מכן. החקירה בוצעה על ידי יח' פח"ע ביחידה המרכזית נגב ושירות הביטחון הכללי.

כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד לפי חלקו, ביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, הסגת גבול, עבירות נשק, פציעה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ועוד.

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה