חדשות

בואו לראות איך ייראה העתיד שלכם

חדשות27 במאי 2020    2 דקות
0

דירה לדוגמא תושק בפרויקט concept 4u בשכונת 'סיגליות' של חברת אורון נדל"ן

בואו לראות איך ייראה העתיד שלכם

פרויקט concept 4u בשכונת 'סיגליות' של חברת אורון נדל"ן בבאר שבע עומד בפני סיום, והחברה משיקה באירוע חגיגי במיוחד את הדירה לדוגמא בפרויקט.

הדירה לדוגמא  תמוקם באחת מדירות הגן שבפרויקט ותעניק לרוכשים הפוטנציאליים הזדמנות להציץ אל העתיד הנדל"ני שצפוי להם בפרויקט האיכותי.

נכון לשלב זה, נותרו בפרויקט כ-18 יח"ד בלבד, שצפויות להימכר בשוק החופשי. בין הדירות שנותרו נמצאות דירות הגן שנהנות משטח חצר גדול במיוחד, פנטהאוזים ודופלקסים יוקרתיים הכוללים מרפסות גדולות.

הבנייה נמצאת בעיצומה ובחברת אורון נדל"ן צופים כי האכלוס של הדירות הראשונות בפרויקט ייערך כבר בעוד כחצי שנה (בחודש נובמבר הקרוב).

לרגל השקת הדירה לדוגמא בפרויקט, מציעה חברת אורון נדל"ן מבצע ענק על הדירות שנותרו, ותעניק הנחה של כ-80,000 ₪ לכל דירה שתימכר בפרויקט בתקופה הקרובה.

עבור הרוכשים מדובר בהזדמנות נדירה, שכן דירות הדופלקס פנטהאוז בפרויקט, הנמכרות כיום החל מ 1,730,000 ש"ח, יימכרו כעת החל מ 1,650,000 ₪ בלבד. דירות הגן ייהנו גם הן מההנחה המשמעותית, ומחירן במסגרת המבצע יעמוד על החל מ 1,400,000 ₪ בלבד.

פרויקט סיגליות בבאר שבע כולל 284 יחידות דיור בלבד, מתוכן ישווקו 227 דירות במסגרת תכנית מחיר למשתכן והשאר משווקות לשוק החופשי. הפרויקט נהנה מרמת ביקוש גבוהה במיוחד ושבר את שיאי המכירות בתקופה קצרה יחסית. הפרויקט מהווה הזדמנות נפלאה להשקעה- הן לתושבי באר שבע והסביבה והן

לרוכשים ממרכז הארץ ומצפונה, שרואים בבאר שבע אופציה ריאלית למגורים בסטנדרט גבוה.

גל קסטל, מנהל השיווק בחברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות: "אנחנו מאמינים באיכות ללא פשרות, ופרויקט סיגליות מעניק לרוכשים הזדמנות נפלאה ליהנות מדירות גדולות במיוחד ומהאיכות והמקצועיות שלנו בדירות בעלות מפרט גבוה וסטנדרט ללא תחרות. הדירה לדוגמא מהווה עבור הרוכשים הזדמנות להציץ אל העתיד הנדל"ני שלהם, ולבחור את הדירה שמתאימה להם ביותר. אנו מזמינים את המעוניינים להגיע, להתרשם וליהנות מהנחה משמעותית על הדירה שיבחרו לרכוש".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה