חדשות

שריפה במשרדי לתת בבאר שבע

חדשות25 במאי 2020    דקה אחת
1

לוחמי האש כיבו את השריפה ללא נפגעים

שריפה במשרדי לתת בבאר שבע
צילום: באדיבות כבאות והצלה

במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל מחוז דרום התקבלה הודעה על שריפה במבנה ברחוב החורש בבאר שבע. צוותי כיבוי מתחנת באר שבע אשר הגיעו למקום זיהו שריפה ודאית בתוך משרדי המבנה של ארגון "לתת".
לוחמי האש החלו בחדירה למבנה ובסריקה אחר לכודים. לאחר סריקה בכל המבנה לא היו אנשים בתוך המתחם ולוחמי האש פעלו לכיבוי השריפה ואוורור של המבנה מעשן. בתום השריפה נפתחה חקירה ע"י חוקר שריפות מכבאות והצלה מחוז דרום.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • גילה
    כיבוי אש בארש שבע בזיון

    לוחמי האש לא פעלו ולא עשו , לא רק שהגיעו באיחור רב בהגעתם לאירוע היו ללא ביגוד מתאים ,למזלם הרב של הדיירים באזור סייר של חברת מוקד ארזי תפס יוזמה והוציא זרנוק כיבוי מאחד השכנים והתחיל לכבות את האש בעצמו , גם עשהגיעו הכבאים למקום הבתובבו סביב עצמם כעשר ד בלי מעש , אפילו לא החליפו את הסייר שהמשיך להמטיר מים לתוך המבנה . כבאים יקרים שימו לב להבא שרוב המרחב הציבורי מצולם ותפקודכם הלקוי צולם במהלך כל האירוע.