חדשות

מימונה עד הבית

חדשות14 באפריל 2020    2 דקות
0

סמדי בומבה בשיתוף עם חברת אביסרור ובניו יביאו לכם את חגיגות המימונה עד הבית

מימונה עד הבית
צילום: אלבום אישי

סמדי בומבה כוכבת תוכנית הריאליטי "מאסטר שף" החליטה, שלא לוותר על מנהגי חג המימונה של העדה המרוקאית גם בימי הקורונה. כידוע ההנחיות המחייבות אותנו להישאר בבתים, לא להתקהל וכמובן לא לארח , לא מאפשרות לקיים את חגיגות החג , אך סמדי, יזמה את "מימונה עד הבית " כדי לנסות לשמח את תושבי עירה באר שבע ולתת להם להרגיש אווירת חג למרות הכל . בומבה רתמה את חברת הנדל"ן אביסרור ובניו ואלה התגייסו לסייע להם בהפקת ומימון המיזם.

ביום רביעי בצאת חג הפסח תגיע סמדי בומבה עם משאית, מקושטת עפ"י רוח החג עם תאורה, שתאיר על הבניינים ועמדת ד'יג'י ותנסה לשמח את תושבי העיר , באמצעות שירים וריקודים כמיטב המסורת .

מיזם ה"מימונה עד הבית"  יחל בשעה 19:30 בשכונה ט' ברחבת פרויקט "גרנד אביסרור " לאחר מכן יגיעו לשכונת הפארק, משם לשכונת נווה זאב, אח"כ יעברו לשכונת פלח 5 ולשכונות מרכזיות נוספות בעיר.  עוד נרתמו להפקת המיזם: יקיר מסרטי – שף ובעלים מסעדת באותנטיות החדשה, די ג'י ארז גרבי, מורי הפקות הבית של השמחות, הפקות חינה- עיצוב שמלות לה וערב.

"קבלתי פנייה מסמדי לפני ימים ספורים, היא סיפרה לי על הרעיון שלה ומיד התגייסתי לסייע לה להפיק את האירוע . סיפר יורם אביסרור סמנכ"ל שיווק ומכירות אביסרור ובניו "אין מצוה גדולה יותר מלשמח אנשים במימונה והשנה אף יותר לאור התקופה הלא פשוטה שאנו חווים"

"התקשיתי לקבל את העובדה שהשנה לא נחגוג את המימונה, אני מקווה שהמיזם הזה, ישמח את האנשים. ספרה סמדי בומבה "המטרה היא שבכל עיר תהיה מכונית עם גרר מעוצב ,שתסתובב בכל השכונות עם מוסיקה ותעשה שמח. אנחנו נתאם יציאה אחידה כל אחד בעירו ונשמח את כולם דרך המרפסות באותן שעות למימונה ארצית. נרקוד נשמח ונמשיך הלאה לשכונה הבאה. ככה בכל עיר בארץ", הוסיפה סמדי בומבה. "לא ניתן לקורונה לעצור לנו את המימונה", הוסיפה

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה