חדשות

צו סגירה לבית כנסת שפעל בניגוד להוראות

חדשות26 במרץ 2020    דקה אחת
0

משטרת ישראל הוציאה צו סגירה לבית כנסת אשר פעל בניגוד לצו בריאות העם (תיקון 10) והתקנות לשעת חירום תוך סיכון האוכלוסייה

צו סגירה לבית כנסת שפעל בניגוד להוראות
צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

תחנת נתיבות קיימה שימוע ,בליווי מקצועי של תביעות רישוי מחוז דרום, והוציאה צו סגירה מכח סעיף 78 לפקודת המשטרה וזאת למשך 30 ימים לבית כנסת אשר פעל וקיים תפילה ובה משתתפים רבים בתחומי בית הכנסת ובסמוך לו עשרות מתפללים תוך הפרה בוטה ובניגוד לצו בריאות העם ותקנות לשעת חירום.

במסגרת פעילות האכיפה של משטרת ישראל מרחב נגב -מתן סיוע למשרד הבריאות בבלימת התפשטות בריאות נגיף הקורונה בישראל,
ובהמשך לכך שמבוצעות מידיי יום בקרות ברחבי העיר נתיבות, ביום 26.03 דיווח אזרח על קיום תפילה בתחומי בית הכנסת ומחוצה לו עשרות מתפללים.

גבאי המקום האחראי על הפעלת בית הכנסת תוך התקהלות אסורה בתחומו- זומן לשימוע אשר בסיומו הוחלט על סגירת בית הכנסת זאת למשך 30 ימים.( כמובן שעת ישתנה הצו טרם סוף התקופה, תותר פתיחתו)

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה