חדשות

בעקבות משבר הקורונה – בוטלו כל אירועי העצמאות בבאר שבע

חדשות17 במרץ 2020    דקה אחת
0

בלי אומנים, בלי זיקוקי דינור. בעיריית באר שבע החליטו לבטל את אירועי יום העצמאות

בעקבות משבר הקורונה – בוטלו כל אירועי העצמאות בבאר שבע
צילום : באדיבות עיריית באר שבע
בעקבות משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, ולמרות שיש עוד לא מעט זמן, בעיריית באר שבע החליטו כי אירועי וטקסי יום העצמאות והזיכרון בבאר-שבע יבוטלו. אלה מצטרפים לכלל האירועים שבוטלו עד כה. בנוסף, עד להודעה חדשה לא יתקיימו מסיבות והפקות וגם מירוץ הלילה  יבוטל וכל מי שנרשם יקבל החזר כספי מלא. בימים הקרובים תחל העירייה לחפש אלטרנטיבות לטקסי יום השואה, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.
כזכור, גם בשנה שעברה אירועי יום העצמאות עמדו בספק, זאת בעקבות ירי הטילים מעזה, אך לבסוף התקיימו האירועים בסמוך לאצטדיון טרנר.
גם בעיריית אופקים החליטו לבטל כבר עכשיו את כל אירועי יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות וציינו כי אם יתקבלו הוראות חדשות, בעירייה יפעלו לפיהן.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה