חדשות

פנחס אופק איננו

חדשות16 במרץ 2020    דקה אחת
0

פנחס אופק, יקיר העיר באר שבע ומאנשי התרבות והאומנות הוותיקים בבאר שבע הלך היום לעולמו

פנחס אופק איננו

אופק, בן 82 היה תושב באר שבע משנת 1961. הוא היה מורה ומחנך למוסיקה בבתי ספר יסודיים בעיר ושימש שנים רבות כסגן מנהל ומרכז חינוך במקיף א' בעיר שם גם הקים את המגמה למוזיקה ואת פרויקט הפופרה שרץ עד היום בבית הספר. הוא היה ממקימי הקונסרבטוריון העירוני בבאר שבע, הקים והדריך חבורות זמר. בשנת 1996 קיבל את פרס שר החינוך "אות מורה לחיים" בתחום החינוך האמנותי. אופק כתב במשך שנים את מדור התרבות בעיתון שבע. לאחרונה השיק  את ספרו "צלילים ישראליים" שמסכם 60 שנות תרבות ואמנות.

ראש העיר רוביק דנילוביץ' ספד לאופק ואמר, "עצוב וכואב. פנחס אופק, יקיר העיר באר שבע, מאושיות התרבות והאמנות בבאר שבע ובנגב, הלך לעולמו. פנחס הצמיח לאורך שנותיו, כאיש חינוך, כוכבי בידור, שחקני תיאטרון, מוזיקאים ואנשי אמנות בכירים, לתרבות הישראלית. הוא היה בן אדם, מענטש, עם חוש הומור נפלא. פנחס יחסר לנו מאוד. תנחומינו למשפחתו היקרה. יהי זכרו ברוך".

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה