חדשות

“מי שבע” יפסיק לקבל קהל

חדשות12 במרץ 2020    דקה אחת
0

תאגיד המים והביוב יספק שירות ללקוחות בערוצי הדיגיטל והמוקד הטלפוני, לא תתקיים קבלת קהל

“מי שבע” יפסיק לקבל קהל
מריו לובטקין | צילום ארכיון: דיאגו מיטלברג

החל מיום ראשון הקרוב (ה-15 בחודש), לא תתקיים קבלת קהל במרכזי שירות הלקוחות של תאגיד המים והביוב “מי שבע” בבאר שבע ובאופקים ובאגף ההנדסה.

ל”שבע” נמסר, שהתאגיד ימשיך לתת מענה ללקוחות בערוצי הקשר השונים, באפליקציה, באתר האינטרנט ובמוקד השירות הטלפוני.

אינג׳ מריו לובטקין (מנכ״ל “מי שבע”): “התאגיד ימשיך לספק שירותים חיוניים ללקוחותיו, תושבי באר שבע ואופקים. כגוף ציבורי, אנו רואים עצמנו אחראים לשלום הציבור, ובעת זו יש להימנע ממתן השירות במרכזי השירות. אנחנו זמינים לרשות הלקוחות בכל ערוצי ההתקשרות האחרים”.

אפליקציה >>> https://www.mast.co.il/

אתר האינטרנט >>> www.mey7.co.il

מוקד השירות הטלפוני >>> 1-800-071-562, ימים א’ – ה’ בשעות 08:00 – 19:00

כתבות נוספות בחדשות

0

בסורוקה נערכים לגל הבא

הוכשרה יחידה לטיפול נמרץ ייעודית לחולי קורונה הזקוקים להנשמה פולשנית

חדשות30 במרץ 2020    2 דקות
0

מבצע סבתא

בעיריית ערד מפעילים מיזם מיוחד עבור אוכלוסיית הגיל השלישי בעיר עם עשרות מתנדבים המסייעים בשינוע מוצרי מזון ותמיכה

חדשות30 במרץ 2020    2 דקות

כתיבת תגובה