חדשות

"לא כועס על האורחים שלא יגיעו לחתונה בגלל הקורונה"

חדשות12 במרץ 2020    דקה אחת
0

במשך שנה שלמה, אור הלאלי (27) ויסמין סימנטוב (25) מבאר שבע תכננו את חתונת החלומות שלהם, שאמורה להיערך היום (חמישי) באולמי אגמים. אלא שאז הגיע הקורונה ו-24 שעות לפני האירוע הגדול של חייהם, ראש הממשלה בנימין נתניהו "הטיל פצצה" והכריז על איסור התקהלויות של יותר מ-100 איש

"לא כועס על האורחים שלא יגיעו לחתונה בגלל הקורונה"

"קצת בכינו", מספר ל"שבע" החתן הלאלי. "הכלה, אני וההורים, ואז הלכנו לאולם לראות מה עושים. חשבנו לבטל את האירוע ולהתחתן ברבנות, אבל בסוף האולם והספקים התחשבו בנו מאוד, באולם אמרו שייקחו תשלום לפי מספר האנשים שיגיעו ולא לפי מספר המנות שסוכמו. גם הספקים הורידו והחלטנו לא לבטל את האירוע".

צילום: עידן הצילום

לדבריו, "אנחנו מתכוננים לאירוע הזה שנה והיו אמורים להיות בו 350 איש. יסמין לקחה את זה קצת יותר קשה ממני,אבל בעל האולם הרגיע אותנו ואמר שיהיה שמח וכיף. הוא אמר 'אני לא אתן לכם להפסיד'. היום ההרגשה היא הרבה יותר טובה מאתמול. הרבה אנשים התקשרו ואמרו שהם יבואו ויעזרו, אבל הכי חשוב שכל מי שהיה אמור לתת לנו שירות, הגיע וקיבלנו את המענה הכי טוב שאפשר. אני רוצה להודות לאולמי 'אגמים' לשלום ולדויד על העזרה וההתחשבות ולמור עיצובים על העיצוב. כמו כן, לדי.ג'יי וליאור ושרון אקרמן שהלכו לקראתינו".

אז לאיזו חגיגה אתה מצפה בערב? 

"לדעתי לא יהיו יותר מ-100 איש באירוע וזה יהיה קרוב יותר ל-80 כי יש הרבה ביטולים, אבל זה עדיף מכלום. היינו יכולים לדחות את האירוע, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה עוד חצי שנה או שנה. זו לא מלחמה שבה אפשר לדחות בחודש או חודשיים, זו מגיפה ואי אפשר לדעת כמה זמן זה יימשך".

צילום: עידן הצילום

"הבריאות זה הדבר הכי חשוב", אומר הלאלי, "וזה שהמחלה הזו תיעלם זה יותר חשוב מכל דבר אחר. אם להגיד את האמת, אם אני הייתי מוזמן לאירוע באותו המצב, כנראה שלא הייתי הולך, ככה שאני מבין ולא כועס על כל האורחים שאמרו לי שלא יגיעו לחתונה בגלל הקורונה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה