חדשות

בבני שמעון נאבקים יחדיו בהתפשטות הקורונה

חדשות11 במרץ 2020    דקה אחת
0

מנהלי הקהילות ומתנדבי צח"י ביישובי המועצה האזורית נועדו עם מנכ"ל המועצה פלג ניאגו

בבני שמעון נאבקים יחדיו בהתפשטות הקורונה
"מנהיגים בתקופה של חוסר ודאות". הפגישה בבני שמעון | צילום: המועצה האזורית בני שמעון

פגישה של מנהלי הקהילות ומתנדבי צח"י (צוותי חוסן יישובי) ביישובי המועצה האזורית בני שמעון, התקיימה באחרונה עם בכירי המועצה בראשותו של המנכ"ל פלג ניאגו, זאת במטרה לבדוק את הצרכים והקשיים של היישובים בהתמודדות מול התפשטות נגיף הקורונה.

ל"שבע" נמסר, שרונה פויירינג (רכזת הבריאות במועצת בני שמעון), סקרה את המצב בעולם, בארץ ובמועצה, ולאחר מכן התקיים דיון שבו עלו נושאים שונים, כמו כיצד מסייעים למבודד הסובל מבעיה רפואית כלשהי והפעלת חדרי האוכל בקיבוצים.

"אנחנו צריכים להיות מנהיגים בתקופה של חוסר ודאות", אמר פלג בסיום הישיבה. "תדאגו להיות בקשר עם המבודדים, ושתפו אותנו בקשיים ובצרכים שלכם. בהמשך הדרך, נתמקד מה יקרה עם גילוי החולה הראשון ואיך יפעלו היישובים והמערכות ביישובים, כמו החינוך החברתי, במקרה כזה. נצטרך גם לראות איך אנו נותנים הנחיות מהירות לתושבים ללא הפרה של פרטיות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה