חדשות

בני 16 מכרו סמים באינסטגרם

חדשות26 בפברואר 2020    דקה אחת
0

נעצרו 2 קטינים בני 16 בחשד לסחר בסם מסוכן באמצעות הרשת החברתית אינסטגרם

בני 16 מכרו סמים באינסטגרם
קנאביס | צילום אילוסטרציה: ראובן קסטרו

בפעילות משטרת ישראל נעצרו 2 קטינים בני 16, תושבי באר שבע בחשד לסחר בסם מסוג קנאביס.

עם התקדמות החקירה שנוהלה במחלק הנוער של תחנת באר שבע עלה החשד כי הקטינים מכרו חומר חשוד מסוג קנאביס לקטינים אחרים תושבי העיר במהלך מספר הזדמנויות.

עפ"י החשד הקטינים החשודים יצרו קשר באמצעות הרשת החברתית אינסטגרם והגיעו בסמוך לבית הספר בו למדו הקטינים להם ביקשו למכור, אז יצאו אלו אל מחוץ לכותלי בית הספר ורכשו את החומר החשוד כסם מסוכן.

שני הקטינים החשודים אשר לכל אחד מהם מיוחסות עבירות סחר נפרדות, נעצרו בתאריך 23.2 והיום עם תום מלאכת החקירה הוגשו כנגדם בידי חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתבי אישום בגין המיוחס להם ובקשות למעצרם עד תם ההליכים המשפטיים.

"אנו פונים להורים לגלות מעורבות הורית בנעשה עם בני הנוער ברשתות החברתיות ולדווח למשטרת ישראל בכל מקרה מעורר חשד למעורבות בדבר עבירה או חשש להיפגעות ילדיהם", כך נמסר מהמשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה