חדשות

נתניהו ואשכנזי בבאר שבע

חדשות23 בפברואר 2020    2 דקות
0

הנציג הבכיר ביותר של "כחול לבן" שהגיע לבירת הנגב במערכת הבחירות הנוכחית הוא מספר 4 ברשימה, גבי אשכנזי. לעומת זאת, ב"ליכוד" הביאו גם הפעם לעיר את ראש הממשלה בנימין נתניהו עם צמרת מפלגתו...

נתניהו ואשכנזי בבאר שבע
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: באדיבות שמעון בוקר

לקראת סיום מערכת הבחירות השלישית בשנה האחרונה, מקדישים ב-2 המפלגות הגדולות מאמצים אחרונים לגריפת כמה שיותר קולות, גם בבאר שבע. אולם, ב"כחול לבן" שלחו עד כה לבירת הנגב רק את מספר 4 ברשימת המפלגה לכנסת, ח"כ גבי אשכנזי, הרמטכ"ל לשעבר, זאת בעוד ב"ליכוד" שיגרו לעיר את רוב צמרת מפלגת השלטון הנוכחית, בהובלת ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

בכנס הבחירות המסכם שנערך ביום חמישי החולף במשכן לאמנויות הבמה נכחו, בין היתר, השרים ישראל כץ, מירי רגב , אמיר אוחנה, אלי כהן,  זאב אלקין ויובל שטייניץ, הח"כים ניר ברקת ועוזי דיין, ראש העירייה לשעבר דוד בונפלד, סגן ראש הרשות לשעבר יוסי בננו, חברת מועצת העיר ד"ר רות פרנקל, עוה"ד בלפור קיוויתי ורפי בוקר, וכמובן המארגן סגן ראש העירייה שמעון בוקר, שניצח על האירוע כולו. בוקר הדגיש: "הכנס התקיים בנוכחות של מכובדים רבים וכ-850 תומכים נלהבים. מחוץ לאולם, נותרו עוד מאות רבים של תומכי 'ליכוד', שלמרבה הצער לא הצליחו להיכנס למקום, בשל חוסר במקומות ישיבה, וזו ההזדמנות להתנצל בפניהם".

ואילו ח"כ אשכנזי נועד 4 ימים לפני כן עם ראשי רשויות בבניין עיריית באר שבע (בהם ראש העירייה רוביק דנילוביץ'), וערך מפגש עם מטה "כחול לבן" בעיר. ביום הכנס של "הליכוד", השתתף אשכנזי בכנס גמלאים בבירת הנגב, שהתקיים בנוכחות ח"כ מירב כהן, ובכנס צעירים עם ח"כ יוראי להב הרצנו.

לא חסר לכם בני גנץ? אשכנזי בכנס ראשי רשויות בעיריית באר שבע | צילום: איתמר שאול

 

אשכנזי: "‏פתחנו את השבוע שעבר בעיריית באר שבע, יחד עם ראש העירייה רוביק דנילוביץ'. התחלנו במפגש עם ראשי רשויות ומועצות מהצפון והדרום. על המדינה לפתח את הנגב והגליל, זה אינטרס לאומי. צריך לפעול בראייה ארוכת טווח.

משם המשכנו למפגש עם המטה המחויב שלנו בעיר. בערב חמישי, הגעתי למפגש במועדון 'הפורום' עם צעירי באר שבע, לאחר מפגש מרתק עם ותיקי העיר. אני כבר אורח קבוע בבאר שבע, ומפעם לפעם האווירה משתנה; עיר שהייתה 'ליכודית', נצבעת ב'כחול לבן'".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה