חדשות

צוערת ומתנדבת

חדשות23 בפברואר 2020    דקה אחת
0

שחף טיש מבאר שבע סיימה בימים אלה קורס קצינים אחוד, ותשוב בקרוב לשרת בחיל האיסוף הקרבי

צוערת ומתנדבת
שחף טיש. "זה הרגיש לי כאילו אני חלק ממשהו גדול" | צילום: דו"צ

כ-7 אחוזים מבוגרי קורס קצינים (קק"ץ) אחוד ה-56 שהסתיים בימים אלה מתגוררים בבאר שבע.

ל"שבע" נמסר, שכל הצוערים מחטיבות החי"ר, ההנדסה, השריון והתותחנים סיימו את הקורס בגאווה, לאחר תהליך הכשרה של כ-4 חודשים, במסגרתו הוסמכו להוביל את הדור הבא בצה"ל. ברשימת הערים מהן מגיעים בוגרי הקק"ץ האחרון ניצבת בירת הנגב במקום ה-7 עם 9 צוערים. מקדימות אותה ירושלים (30 בוגרי קורס), חיפה (16), פתח תקווה (14), ראשון לציון (13), רעננה (12) ומודיעין (11). אחרי באר שבע נמצאות נס ציונה (8) והרצליה ופרדס חנה כרכור (7 כל אחת).

אחת ממסיימות הקורס היא שחף טיש דניאל מבירת הנגב, המשרתת בחיל האיסוף הקרבי. טיש התגייסה לצבא באוגוסט 2016 כתצפיתנית, יצאה לקורס פיקוד והייתה סמלת במוצב כיסופים, נכנסה לקבע, ולבסוף לאחר שנה יצאה לקצונה. היא לא תשכח את האירוע הראשון שלה בעזה כסמלת: "זה היה אירוע מבצעי, והייתי חלק מהסיכול שלו; זה הרגיש לי כאילו אני חלק ממשהו גדול, והתרגשתי שלראשונה אני מרגישה שהתפקיד שלי משמעותי ומיוחד. אנחנו לוקחות חלק בהרבה אירועים מבצעיים שלא כולם שומעים עליהם, וזה מרגש".

בזמנה החופשי, טיש (שהרחיבה בתיכון במקצועות ביולוגיה וערבית) מתנדבת במד"א, מבשלת ומבלה עם משפחתה וחבריה, ואף התנדבה במד"צים במושב גילת.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה