חדשות

שרפו מתכות, ונתפסו על חם

חדשות23 בפברואר 2020    דקה אחת
0

צוות דרום של "המשטרה הירוקה" במשרד להגנת הסביבה לכד חשודים בהשלכת חפצי מתכת ושריפת פסולת פלסטיק ליד שפת נחל באר שבע

שרפו מתכות, ונתפסו על חם
סביבה. שרפו מתכות ונתפסו על חם. יעקב צילום צוות דרום המשטרה הירוקה המשרד להגנת הסביבה

בפעילות אכיפה יזומה, שביצע באחרונה צוות דרום מ"המשטרה הירוקה" של המשרד להגנת הסביבה, נצפתה משאית שבאמצעותה השליכו 2 חשודים חפצים מברזל, נחושת ומתכת יחד עם פסולת פלסטיק בסמוך לשפת נחל באר שבע שבתל שבע.

ל"שבע" נמסר, שמפקחי "המשטרה הירוקה" עיכבו לחקירה את החשודים בהשלכת החפצים ושריפתם. תושבי הפזורה הבדואית ומושב נבטים הסמוך סובלים כבר תקופה מריחות חזקים של שריפת פלסטיק, ו"המשטרה הירוקה" פעלה בכל האמצעים שבידיה, כדי לתפוס את העבריינים בשעת מעשה. שריפת הפסולת מתבצעת לצורך חישוף המתכות לשם מכירתן. כתוצאה משריפת הפלסטיק, משתחררים לאוויר רעלנים המזהמים את האוויר בכל האזור, וכמו כן יש סכנה לזיהום הנחל בעקבות מיקום השלכת החפצים ושריפתם בתוך הערוץ. "המשטרה הירוקה" חוקרת מעורבים נוספים בפרשה, והמשאית נתפסה והועברה למגרש אחסנה. המשרד להגנת הסביבה מתכנן להגיש כתב אישום נגד המעורבים.

במשרד רואים בחומרה כל פגיעה באיכות הסביבה של הציבור, ולכן הוצבה מניעת ואכיפת השלכת פסולת ושריפתה כיעד מרכזי בפעולותיו. באזור הדרום, צוותי מחוז דרום של המשרד להגנת הסביבה, מפקחי "המשטרה הירוקה" ופקחי יחידת השריפות של רשות הטבע והגנים הממומנת בידי המשרד, פועלים יחד באופן שוטף לצורך צמצום תופעת השלכת פסולת בשטחים פתוחים".

כתבות נוספות בחדשות

0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות
0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה