חדשות

הזוכה בתחרות "GREEN TEN": חברת "נגב אקולוגיה"

חדשות23 בינואר 2020    דקה אחת
0

קיבלה פרס על הישגי החברה בתחום איסוף ומיחזור פסולת

הזוכה בתחרות "GREEN TEN": חברת "נגב אקולוגיה"
"פרס חשוב". כבוד ל"נגב אקולוגיה" | צילום: איקי דינו

תחרות GREEN TEN העוסקת באיכות הסביבה התקיימה בשבוע שעבר בפעם ה-12, והציגה את הזוכים ל-2019. ל"שבע" נמסר, שמנכ"ל חברת המיחזור "נגב אוקולוגיה" ערן שמרלק, קיבל פרס בתחרות עבור פעילות החברה והישגיה בתחום איסוף ומיחזור פסולת.

מדי שנה, עורכת חברת "משוב" את "GREEN TEN", ומעניקה פרס לעיריות "הירוקות" ביותר בישראל. לתחרות שהתקיימה השנה בכפר סבא נכנסו גם חברות פרטיות וקיבוצים. חיים אלוש (מייסד "GREEN TEN" ומנכ"ל קבוצת "משוב"), אמר: "תחרות GREEN TEN מרימה את דגל איכות הסביבה בישראל. התחרות כבר אינה רק תחרות איכות סביבה; היא הפכה לכלי מרכזי לשיווק הערים והרשויות. אנו יודעים, בוודאות, שהערים הזוכות בתחרות הופכות למבוקשות ומחוזרות״.

ואלוש הוסיף: "חברת 'נגב אקולוגיה' זכתה בתחרות משום שהיא חברה מובילה בתחום המיחזור וטיפול בפסולת. החברה מתמחה בתפעול אתרי הטמנה ומפעלי מיחזור, ועוסקת ביעוץ והתאמת כלי אצירה לפינוי וטיפול בפסולת מסוגים שונים. והיא זכתה בעיקר כי החברה פועלת כל הזמן להגדלת הפסולת המופנית למיחזור והקטנת הפסולת המופנית להטמנה".

ומנכ"ל "נגב אקולוגיה" שמרלק, שזכה באות מיוחד בקטגוריית צעירים פורצי דרך בתחום התרומה לאיכות הסביבה, סיכם: "חברת 'נגב אקולוגיה' פועלת רבות למען סביבה 'ירוקה' יותר. שמחנו מאוד לקבל את הפרס על הישגי החברה בתחום איסוף ומיחזור פסולת. אני מודה לחיים אלוש ולשופטים שבחרו בנו לפרס חשוב זה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה