חדשות

החגיגה של "עמידר" בבאר שבע

חדשות31 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

חגיגת חנוכה קהילתית התקיימה בשכונה ד' ביוזמת חברת הדיור הציבורי, חברת "כיוונים" ומרכז "פאני קפלן"

החגיגה של "עמידר" בבאר שבע
חגיגות קהילתיות. אחד האירועים בהובלת "עמידר" | צילום: "עמידר"

חגיגת חנוכה קהילתית נערכה במספר מוקדים בשכונה ד' בבאר שבע, ובמסגרתה נהנו התושבים מהדלקת נרות משותפת ואווירת חג ססגונית, ממש מתחת לביתם. ל"שבע" נמסר, שכלל הפעילויות יצאו לפועל בהובלתה של חברת "עמידר" (שהינה זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון), חברת "כיוונים" ומרכז "פאני קפלן" ובשיתוף המחלקה לשירותים חברתיים בעירייה. גם תושבי השכונה היו מעורבים בחגיגה, ולקחו חלק פעיל בהכנת המתחמים, הספינג'ים והסופגניות עבור החוגגים הרבים.

גם הדלקת הנרות ברחבת רחוב בן מתתיהו קיבצה אליה עשרות מתושבי שכונה ד'. באירוע זה השתתפו סטודנטים שהפעילו "ג'אם קהילתי", בו ניגנו ושרו את שירי החג. מוקד נוסף של חגיגות היה ברחוב שמחה אסף, בו נהנו התושבים ממוזיקה משמחת, מפגש קהילתי מהנה והדלקת נרות. בכלל המוקדים יצאו המשתתפים להדלקת נרות וחלוקת סופגניות בבתי קשישים, כאשר השנה הפעילות אף יצאה מגבולות השכונה, וביקורים מעין אלה נערכו גם בשכונה ג'.

עדי עמרם (מנהלת "פאני קפלן"): "חנוכה השנה מיוחד מאוד; כל תושבי השכונה נרתמו לחגיגות, האזרחים הוותיקים התרגשו מהביקורים הלא צפויים בביתם, וזה חימם לכולנו את הלב. במהלך השבוע, ציינו את החג עם הדלקת נרות, כל פעם ברחוב אחר, וזאת כדי לשמח את התושבים ולחגוג איתם מתחת לבית".

פאני שמשי (מנהלת קשרי קהילה ב"עמידר" מחוז דרום): "עוד תוכנית מבורכת שלנו ושל שותפינו ליצירת חיבור חזק בקהילה. לחגוג את החג בלב השכונות יחד עם כל התושבים, ולתת להם חלק בעשייה תורמים רבות להצלחת אירועים מסוג זה. אנו מאחלים לכל התושבים ושותפינו חג שמח"!

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה