חדשות

מעקב "שבע": כתבי אישום נגד החשודים בתקיפת תלמידי הישיבה

חדשות26 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

בכלל סכסוך בין עסקים צמודים וטענות על עשן נרגילה שחודר לפיצרייה. נגד 5 החשודים במעורבות באירוע המתגוררים בלקיה יוגשו כתבי אישום

מעקב "שבע": כתבי אישום נגד החשודים בתקיפת תלמידי הישיבה
צילום אילוסטרציה: ingimage

חטיבת התביעות של משטרת ישראל במרחב הנגב צפויה להגיש בקרוב כתבי אישום בגין תקיפה נגד 5 מתושבי לקיה, החשודים במעורבות באירוע גרימת חבלה של ממש ל-2 תלמידים בישיבת "בני עקיבא אהל שלמה" במרכז אורן שבשכונה ד' בבאר שבע.

ל"שבע" נמסר, שב-10 בחודש בשעת ערב התקבל במשטרת המרחב דיווח אודות קטטה במרכז המסחרי, במהלכה הותקפו צעירים כאשר 2 מהם נזקקו לטיפול רפואי. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בסריקות, ונפתחה חקירה.

בפעילות המשטרה נודעה זהותו של אחד החשודים במעשה וב-13 בחודש סמוך ל-22:00 אותר ונעצר במרכז מסחרי בבירת הנגב תושב לקיה בן 25, ומעצרו הוארך מעת לעת. עם התקדמות החקירה, נודעה זהותם של חשודים נוספים, ונעצרו 4 תושבי לקיה נוספים בחשד למעורבות באותו אירוע, ביניהם גם בעליו של בית עסק במרכז אורן, שלפי החשד יזם את התקיפה והנזק בבית העסק הסמוך, כחלק מסכסוך שהתגלע בינו ובין בעל בית העסק על כך שעשן נרגילות חודר לפיצרייה, ובעטיו נפגעו על לא עוול בכפם באותו אירוע צעירים שישבו במקום.

מעצרם של 5 החשודים הוארך מעת לעת, והיום (חמישי) עם תום מלאכת החקירה, צפויה הגשת כתבי אישום נגדם בידי חטיבת התביעות של משטרת ישראל – נגב. "משטרת ישראל מנהלת מאבק עיקש בנגע האלימות תוך איתור חשודים והרחקתם מהמרחב הציבורי למען ביטחון הציבור הנורמטיבי שומר החוק"*, סיכמו במשטרת המרחב.

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה