חדשות

ירושלים של ערד

חדשות13 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

עשרות חברים בוועדי בתים של סניף "האגודה לתרבות הדיור" בערד יצאו לסיור לימודי בירושלים

ירושלים של ערד
נשמו אוויר הרים צלול כיין. הסיור בירושלים | צילום: יח"צ

סניף "האגודה לתרבות הדיור" בערד ערך באחרונה סיור לימודי מיוחד ברחבי ירושלים, בו השתתפו עשרות חברים בוועדי בתים, בהובלתה של מנהלת הסניף מינה שטרית.

ל"שבע" נמסר, שהסיור התחיל באתר ההנצחה הלאומי הר הרצל ובתצפית על ארמון הנציב. לאחר מכן, המשיכו החברים לכיוון העיר העתיקה, לסיור בין הרובעים וכמו כן לכותל. בהמשך, הם הגיעו למרכז מורשת מנחם בגין, שם ספגו היסטוריה וקיימו תצפית אל תוך נבכי חייו של מנהיג מעורר השראה. את ארוחת הצהריים אכלו המשתתפים בשוק "מחנה יהודה", הידוע באווירה הירושלמית האותנטית שלו, שסיפקה לחברים ריחות וטעמים ייחודיים. לאורך כל היום, נהנתה הקבוצה מליוויו של יעקב יעקב, המשורר הירושלמי הידוע, שריתק את המשתתפים בסיפוריו על ההיסטוריה של ירושלים.

ממונה מחוז דרום ב"אגודה" יחזקאל יגנה: "הסניף המקומי מקיים פעילות עניפה הן בנושאים החברתיים והן בנושאים הפיזיים, בהובלתה של המנהלת מינה שטרית, הפועלת ללא הפסקה להצלחת 'האגודה לתרבות הדיור' בעיר, ומעניקה הרבה לוועדי הבתים בעיר. על כן, אני שמח על ההזדמנות להודות לוועדי הבתים על תרומתם לאורך השנים באמצעות הפעילויות והסיורים השונים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה