חדשות

דרעי חזר לנאות חובב

חדשות26 בנובמבר 2019    2 דקות
0

30 שנה לאחר שחתם עם ראש הממשלה המנוח יצחק רבין על הקמת המועצה התעשייתית, שב שר הפנים אז והיום לנאות חובב

דרעי חזר לנאות חובב
אחרי 30 שנה. דרעי ואלפסי | צילום: Sight - film & photography

כנס 30 שנה למועצה התעשייתית נאות חובב התקיים היום (שלישי) באודיטוריום "טבע" שבפארק התעשייה, זאת במעמד שר הפנים אריה דרעי, אחד הפוליטיקאים הבולטים והוותיקים בישראל.

ל"שבע" נמסר, שהשר דרעי לקח פסק זמן מענייני השגרה, והגיע דרומה גם כדי לפגוש את ראש מועצת נאות חובב עו"ד גדי אלפסי, שהעניק לו אות הוקרה על ייסוד המועצה התעשייתית ב-1989.

לפני 30 שנה, חתם דרעי כשר הפנים יחד עם רעש הממשלה דאז יצחק רבין על הקמת מועצת רמת חובב כמועצה מקומית תעשייתית, מתכון מנצח לתעשייה וסביבה.

קודם לכן, טופל נושא הגנת הסביבה באגף במשרד הפנים, שנתקל בבעיה הגדולה של הזיהום, בתקופה בה המודעות הסביבתית  הייתה מאוד נמוכה.

דרעי: "קיבלנו אז החלטה מהירה להקים את מועצת נאות חובב כנגד התפישה של הרשות המקומית. המקום הפך עם השנים ממטרד סביבתי למתחם אדיר, והוא הולך ומתפתח, ויביא ברכה לכל אזור הנגב. אני שמח על המינוי של גדי אלפסי; הוא האיש הנכון במקום הנכון, ואני מעריך אותו על כך. וגם לשכנים מסביב אני בעד לעזור, ולכן יש החלטה לעשות חלוקת הכנסות; אני מברך את ראש המועצה וחבריה על הנכונות העקרונית לשאת בנטל ולשתף בהכנסות".

השר הוסיף: "נחל חובב הסמוך נקרא ע"ש יתרו חותנו של משה שבא לעשות הסדרה ארגונית. הוא בנה מבנה ארגוני והסדרה ארגונית ניהולית מחוץ לקופסה איך הופכים את הבעיה לפיתרון גדול. פעם היינו צריכים ללכת כאן עם מסכות, והיום אפשר לשאוף אוויר צח, ואין תלונות. המקום הפך לנכס לאומי וגאווה לנגב".

ולסיום אי אפשר שלא לעסוק בפלונטר הפוליטי: "אני מנסה בכל הזדמנות לומר, שאסור ללכת לבחירות, זה טירוף. בחירות שלישיות זה מעשה של איבוד הדעת. יש פיתרונות פשוטים, וצריך להתגבר ולמצוא את הפיתרון. חבל להיכנס לבזבוז של מיליארדים. האתגרים הם מאוד גדולים, על חלקם אתם שומעים, ואת הרוב אתם לא יודעים, וטוב שכך. אנחנו תקועים שנה שלמה מהבחירות לרשויות המקומיות, ואי אפשר לקבל החלטות כמעט בשום נושא. אני מנצל את ההזדמנות לקרוא לשני הבנימינים (ביבי וגנץ) לשבת ביחד, ולהתגבר על המחלוקות. העם לא יסלח על עוד בחירות. צריך ואפשר לסיים את העניין. חילוקי הדעות הם מאוד קטנים, ויש מדינה שצריך לדאוג לה, ויפה שעה אחת קודם".

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה