חדשות

13 חודשי מאסר על בעל חברת כוח אדם והסעות

חדשות14 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

קאמל סייד הורשע בביצוע עבירות מס בסכום של כ-2 מיליון שקלים

13 חודשי מאסר על בעל חברת כוח אדם והסעות
צילום אילוסטרציה: ארכיון, פנתרמדיה

עונש חמור למורשע בעבירות מס: 13 חודשי מאסר בפועל נגזרו באחרונה על בעל חברה למתן שירותי כוח אדם והסעות שהורשע בביצוע עבירות מס בסכום כולל של כ-2 מיליון שקלים. ל"שבע" נמסר, שהכספים הושבו במלואם לקופת המדינה לפני מתן גזר הדין.

קאמל סייד (בעליה של חברת "ס.א.ע.ד.י – שירותי מיקור חוץ והסעות בע"מ" מרהט) הורשע בידי בית המשפט השלום בבאר שבע ב-77 עבירות של ניכוי מס תשומות שלא כדין, אותן ביצע במהלך השנים 2010 – 2012. בנוסף, נגזרו על הנאשם המורשע 9 חודשי מאסר על תנאי, קנס כספי בסך 60 אלף שקלים והתחייבות כספית בסך 30 אלף שקלים.

לפי המפורט בגזר הדין, בתקופה שבין 30/7/2010 ועד ה-15/5/2012, ניכו סייד והחברה שבבעלותו מס תשומות בסך 1,845,807 שקלים שלא כדין, בהסתמך על 77 חשבוניות פיקטיביות שהוצאו להם שלא כדין מ-7 עוסקים שונים. התיק טופל ונוהל בידי עו"דית ספיר אלון מהמחלקה המשפטית מכס ומע"מ באר שבע, בעקבות חקירה שניהלה מחלקת חקירות מע"מ בירושלים.

"העבירות של חשבוניות כוזבות הן קלות לביצוע וקשות לגילוי. אם נוסיף את שיקול הרווח הניכר הצפוי מהן, רווח קל וזמין, נגיע למסקנה שרק ענישה מחמירה יכולה להיות בעלת כוח מרתיע כלפי עבריינות", ציין בגזר הדין השופט הבכיר ג'ורג' אמוראי.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה