חדשות

ספריית ההיי-טק

חדשות14 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

עיריית באר שבע תאפשר שימוש בלובי הגדול של הספרייה העירונית לצורך פיתוח סטארט-אפים

ספריית ההיי-טק
הספרייה העירונית | צילום: יניב סול

מתחם עבודה משותף (האב) יופעל בלובי הגדול של הספרייה העירונית בבאר שבע עבור סטארט-אפיסטים צעירים מבירת הנגב. באחרונה, הודיע מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל אריאל משעל לראש העירייה רוביק דנילוביץ', שהוועדה הבינ-משרדית אישרה, לבקשת הרשות, תקצוב להקמת והפעלת מתחם העבודה.

800 אלף שקלים למימון ההקמה יועברו בידי המשרד ו-348 אלף שקלים נוספים תקצה העירייה לאותה מטרה, בעוד 400 אלף שקלים של המשרד לפיתוח הפריפריה ישמשו להפעלת ההאב ו-223 אלף שקלים מהרשות ישלימו את התקציב הדרוש לנושא.

בדיון לאישור הפרויקט בוועדת הכספים העירונית, ציינה מנכ"לית העירייה אבישג אבטובי, ש"אנחנו רוצה לפתח את כל" עניין "הסטארט-אפיסטים. מאפשרים להם במתחם הספרייה העירונית בלובי הגדול אפשרות להקים מקום לסטארט-אפיסטים צעירים, שבאים לפרק זמן של חצי שנה, (ו)מפתחים את הסטארט-אפ שלהם… אם הצליחו הולכים להיי-טק, אם לא הצליחו ניסו והלכו הביתה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה