חדשות

"הכל עוד פעם חוזר לי מחדש"

חדשות13 בנובמבר 2019    3 דקות
0

ישראל חווה סבב הסלמה נוסף ועבור לילך שושן, אלמנתו של יוסי שושן ז"ל שנהרג לפני שמונה שנים מפגיעת טיל "גראד", התחושות קשות צפות שוב

"הכל עוד פעם חוזר לי מחדש"
לילך שושן. "ברגעים האלו מאוד קשה לי לדבר על זה" | צילום: אריאל גולד

ההסלמה במצב הביטחוני וירי הטילים מעזה, מחזירים את לילך שושן, ליום שבו איבדה את בעלה יוסי שושן ז"ל, שנהרג בפגיעה ישירה של טיל גראד בבאר שבע, לפני שמונה שנים.

"ברגעים האלה מאוד קשה לי לדבר על זה, במיוחד שהילדים שלי נמצאים לידי, כי הכל עוד פעם חוזר לי מחדש, כל מה שקרה ליוסי ז"ל. אני מנותקת מהעולם בכלל, לא רואה חדשות ולא יודעת מה קורה. אני מעדיפה שלא לשמוע ולא לראות. אם לא אומרים לי מה, אז אין לי מושג. אני מעדיפה שלא לדבר על זה ובטח שלא ברגעים כאלו. הילדים שלי מפוחדים ומבוהלים".

יוסי שושן ז"ל, היה בן 38 במותו, ונהרג מפגיעה ישירה של טיל "גראד", בעת שעשה את דרכו במוצאי השבת מאופקים (שם גדל) לבאר שבע, לקחת את לילך שהייתה באותו הזמן בבית אחיה בבאר שבע. הוא דאג לאשתו שהייתה בהריון דאז בחודש התשיעי, ולשתי בנותיהן, וביקש להגיע לביתו במהרה ביחד עם אשתו והילדים. כשהיה בדרכו אליהם, הופעלה מערכת האזעקה בבירת הנגב, ושושן מיהר לצאת מרכבו, במטרה לתפוס מחסה, אבל ה"גראד" נפל מרחק קצר ממנו, פצע אותו אנושות, והוא נפטר בדרכו לבית החולים "סורוקה". לילך, שצפתה באותה עת בחדשות בטלוויזיה, הבחינה בנעליים של בעלה ובמכשיר הפלאפון, היא מיהרה לתחנת המשטרה, שם הפנו אותה לבית החולים, כאשר שושן כבר לא היה בין החיים.

יוסי שושן ז"ל | צילום ארכיון: באדיבות המשפחה

יוסי שושן ז"ל, נחשב לשוער מצטיין, והחל את הקריירה בעירוני אופקים עד שהתפרקה, ומשם עבר להגן על שערה של מ.ס באר שבע. במקביל, הוא שיחק כשוער בכדורגל באולמות בקבוצת אס"א בן גוריון באר שבע וזכה עימה באליפות המדינה. כמו כן, שושן היה שוערה של נבחרת ישראל בכדורגל אולמות. בהמשך, הוא מונה להיות מאמן השוערים במחלקת הנוער של הפועל באר שבע. הכל עד ל-20 באוגוסט 2011, שם מצא את מותו הטראגי כאשר טיל גראד נחת סמוך למכוניתו. שושן שלא הצליח לתפוס מחסה ונהרג. שושן ז"ל, נטמן בבית העלמין באופקים.

לא זכה לראות את בנו

49 ימים לאחר שהתאלמנה מבעלה, ילדה לילך בן זכר, שאותו יוסי שושן ז"ל לא זכה לראות. שמו הוא איתמר, אח לליאור וליהי. לאחר הלידה, אמרה בזמנו לילך בראיון מיוחד ל"שבע": "היו לי רגשות מעורבים של שמחה ועצב ביחד. כשהחזקתי בפעם הראשונה את התינוק, ראיתי מולי את יוסי".

והיא הוסיפה, "יוסי חסר לי בהכל, מההתחלה ועד הסוף. מהליווי לבית החולים ועד ליציאה בכלל. חשבתי עליו גם בזמן הלידה. הרגשתי שהוא היה איתי במהלך הלידה ונתן לי את הכוחות. הוא רצה מאוד בן ושמח שיש לו בן. יוסי חיכה לילד הזה. הוא לא היה עוזב את התינוק שנייה אחת. הוא לא היה עוזב אותנו".

יצוין, כי באופקים מועדון הכדורגל שבו גדל יוסי שושן ז"ל, מקיימים כל שנה טורניר מסורתי לזכרו, בהשתתפות בני המשפחה.

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה