חדשות

פרס, גל פרס

חדשות13 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

חייל מלהבים סיים השלמה חילית בבית הספר לתקשוב בבה"ד 7, ומייעץ למתגייסים "להגיע עם ראש פתוח"

פרס, גל פרס
גל פרס. "לא לשלול אופציות" | צילום: דו"צ

לאחר שסיימו את קורס הקצינים בבה"ד 1, הגיעו לא מכבר הצוערים מאגף התקשוב וההגנה בסייבר להשלמה חילית בבה"ד 7, בית הספר לקשר, תקשוב וסייבר. ל"שבע" נמסר, שמטרת ההשלמה היא להכשיר ולהסמיך מפקדים: במהלך כ-4 חודשי ההשלמה עברו הצוערים תרגילים בשטח, שיעורים מקצועיים, הכשרות פיקוד, שיחות, הרצאות ופיתוח אישי. הקצינים החדשים עתידים להתחיל את דרכם כמפקדים מובילים באגף.

אחד ממסיימי הקורס הוא גל פרס (19) מלהבים, בוגר מקיף ז' בבאר שבע, בו הרחיב לימודי סייבר, הנדסת תוכנה ופיזיקה. בתקופת התיכון הוא היה במש"צים (מדריך של"ח צעיר). פרס התגייס באפריל 2018 לתפקיד טכנאי קשר ימי בסטי"לים. (ספינות טילים). הקורס שלו ארך כחצי שנה, ובמהלכו עשה מיונים לתפקיד טכנאי קשר בבור המבצעים בקריה. כשסיים את הקורס, שובץ בבור ביחידת השליטה הימית.

פרס התמיין לקצונה, ויצא לבה"ד 1. לדבריו, "בה"ד 1 היה חוויה מטורפת; נהניתי מאוד, וזו אחת התקופות המשמעותיות בחיים שלי". אחרי 4 חודשים, יצא פרס להשלמת הקצונה בבה"ד 7, ולאחר ההשלמה יחזור לתפקיד הקודם שלו בבור בקריה. "הטיפ שלי למתגייסים הבאים הוא להגיע עם ראש פתוח, לא לשלול אופציות, ולבוא תמיד בגישה חיובית", מסכם פרס.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה