חדשות

חמ"ל לתעשיינים מהדרום עד גוש דן

חדשות12 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

בעקבות הידרדרות המצב הביטחוני, פתחה התאחדות התעשיינים חמ"ל מיוחד בעומר

חמ"ל לתעשיינים מהדרום עד גוש דן
אביב חצבני | צילום: "שבע"

לנוכח הידרדרות המצב הביטחוני, פתחה הבוקר (שלישי) התאחדות התעשיינים חמ"ל מיוחד בעומר, שייתן מענה 24 שעות ביממה לתעשיינים מהדרום עד גוש דן, במטרה לעזור להם לעבור את תקופת הלחימה ולתפקד באופן מיטבי לפי ההנחיות הביטחוניות של פיקוד העורף, לרבות מפעלים חיוניים.

ל"שבע" נמסר, שהחמ"ל יעניק באופן רציף מענה לכלל צרכי ובעיות המפעלים בעקבות הלחימה, כגון פגיעה של טילים במבני המפעלים, היערכות לעבודה במתכונת חירום, מחסור בעובדים ובחומרי גלם, פגמים במיגון מפעלים, הפסקות חשמל, חוסר יכולת לעמוד בהזמנות בעקבות פגיעה בתהליך ייצור, שיבוש בדרכי תחבורה וקבלת פיצויים בשל הלחימה.

בראש חדר המצב עומד מנהל מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים אביב חצבני, הנמצא בקשר רציף עם גורמי הביטחון וההגנה, ומעדכן באופן שוטף את המפעלים על כל התפתחות חדשה במצב.

חצבני: "לצערנו, חברות התעשייה נמצאות תחת איום ביטחוני תמידי, שמפריע להתנהלות הסדירה של המפעלים ולפגיעה בוודאות העסקית. אנו פועלים כל העת, ככל שביכולתנו, כדי לסייע למפעלים בשגרה ובחירום. אנחנו מדגישים שוב שישנו הכרח להישמע להנחיות פיקוד העורף במלואן ובאופן מפורש. זו גם העת להודות לעובדי התעשייה על הגעתם לעבודה במפעלים החיוניים".

פרטי ההתקשרות עם חדר המצב של התאחדות התעשיינים: טלפון חדר המצב –  08-6466705. מייל –  avivh@industry.org.il

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה