חדשות

חוג דרקונים ומבוכים ב"בית מוריה"

חדשות6 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

העמותה הבאר שבעית פותחת את שנת החוגים במגוון נושאים ייחודיים

חוג דרקונים ומבוכים ב"בית מוריה"
"לאפשר לכל ילד וילדה למצוא משהו שיעניין אותם". חוג ב"בית מוריה" | צילום: באדיבות "בית מוריה"

עמותת "בית מוריה" בבאר שבע פותחת את שנת החוגים החדשה, ומציעה לילדי בירת הנגב מגוון חוגים בסבסוד והנחות, מעבר לחוגי הג'ודו, הקט רגל והציור. ל"שבע" נמסר, שהחוגים מיועדים לילדים בגילאי 5 עד 12, כאשר חלק מהם מתאימים גם לילדים קטנים יותר, מגיל 3. החוגים יתקיימו בבית החינוך רמב"ם שבשכונה ה' ובמרכז מוריה בשכונה ד'.

במטרה להגיע לקהל רחב ככל שניתן של ילדים, הגדילו השנה בעמותה את מגוון החוגים; כך לדוגמה, חוג חדש לגמרי שייפתח הוא חוג מבוכים ודרקונים. במהלך החוג, ישחקו הילדים במשחק הבינלאומי, וייצאו להרפתקאות דמיון באמצעות מדריך מוסמך. החוג נועד לפתח כישורי אסטרטגיה, דמיון ושיתוף פעולה.

בנוסף, עקב ההצלחה בשנה שעברה, יופעל שוב חוג אילוף כלבים. במהלך החוג, יתאמנו הילדים על פקודות בסיסיות, וילמדו לעבוד יחד עם כלב. חוג זה מפתח אצל הילד ביטחון עצמי, יכולת עבודה עם בעלי חיים, סדר ומשמעת. יתרה מכך, יחד עם החוגים הקבועים, ייפתח השנה גם חוג הג'ודו לילדי הגנים בגילאי 3 – 8 וחוג תפירה למתחילים ומתקדמים.

"הילדים של היום מתעניינים במגוון עצום של נושאים", ציינה כרמית מזוז (מנהלת מרכז "קישורים להעצמת המשפחה" ב"בית מוריה"). "בנינו תוכנית חוגים מתחומי עניין שונים, כדי לאפשר לכל ילד וילדה למצוא משהו שיעניין אותם, ושיתרום להתפתחות שלהם. את החוגים יעבירו מדריכים מוסמכים, המומחים לתחומם ברמה הגבוהה ביותר. אני מאחלת שנת חוגים ופעילות טובה לילדים ולהורים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה