חדשות

מבאר שבע לרוסיה באהבה

חדשות6 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

הושק במוסקבה הספר "דחייה חברתית - אין מצב שמפנים את הגב" בתרגום לרוסית, שחיברה בכירה בשירות הפסיכולוגי בעיריית באר שבע

מבאר שבע לרוסיה באהבה
הישג לעיריית באר שבע. השקת הספר ברוסיה | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

הספר החשוב "דחייה חברתית – אין מצב שמפנים את הגב", העוסק בתופעת הדחייה החברתית והשפעותיה, פרי עטה של יעל אברהם, סגנית מנהלת השירות הפסיכולוגי בעיריית באר שבע, זוכה להכרה וכבוד רב גם במוסקבה, שם נערך באחרונה טקס ההשקה לגרסה הרוסית של הספר.

ל"שבע" נמסר, ש"דחייה חברתית – אין מצב שמפנים את הגב" תורגם לרוסית בידי הפסיכולוגית גליה כץ, אף היא עובדת בשירות הפסיכולוגי החינוכי בבירת הנגב. בטקס ההשקה השתתפו עשרות פסיכולוגים מרחבי רוסיה ואוקראינה, שהגיעו אליו כדי לשמוע, ללמוד ולהפיץ את התורה. האירוע נערך במעמד מנהלת השירות הפסיכולוגי בעיריית באר שבע ד"ר אורית אלפי. במהלך הטקס, הרצתה יעל אברהם בנושא הדחייה החברתית.

הספר נכתב מתוך אמונה שמעמדו החברתי של ילד ותהליכים של הדרה ודחייה חברתית בקרב בני גילו אינם גזירת גורל, ובידינו הכוח ואף החובה לשנותם. "אין מצב שמפנים את הגב" הוא תוצר של 15 שנות עבודה טיפולית רחבת היקף, ומטרותיו הן לתת מענה לתחושת אוזלת היד, ולהציג גישות תיאורטיות שונות ומגוון דרכי טיפול, הן ברמה הפרטנית והן ברמה הקבוצתית, ובכך לעודד התערבויות מושכלות של אנשי חינוך, מטפלים והורים.

בשירות הפסיכולוגי החינוכי של עיריית באר שבע נערכות כל העת פעולות הסברה וטיפול בנושא דחייה חברתית וחרם, בהן קבוצות טיפוליות בבתי הספר, העוסקות בהקניית כישורים חברתיים לילדים, הרצאות להורים וכן הרצאות לחדרי מורים.

הספר תורגם גם לכתב ברייל, ובימים אלה הוא מתורגם גם לשפה הערבית.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה